Vent180dager Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Xboxen min har vist bestemt seg for at jeg vil betale 500kr hvert år på 12 måneder gull medlemskap som aldri blir brukt, jeg har lett gjennom menyene på Xboxen, men kan ikke finne en måte å kansellere det. Noen som vet? Vil helst ha svar før desember 2012. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Så bidt jeg har forstått må du ringe dem. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Så unødvendig gjort av Windows...... 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hva er unødvendig gjort av windows? Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Åfaan.... nevermind :I picard_facepalm.jpg Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du logger bare inn på xbox.com så slår du av automatisk fornying på hovedsiden, men om du skal fjerne kredittkortet så er det ikke helt sikkert på at det går ant selv om man kontakter xbox live supporten av en merkelig grunn fra microsoft sin side. Nå et alternativ er å kjøpe et av disse spendon visa kortene som du fyller på i butikkene, så adde det og etter et nytt kort er lagt til så vil du kunne fjerne det andre inne på xbox.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå