G27 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Tenkte å friske opp kommoden min med noen nye xbox 360 spill ettersom xboxen har blitt lite brukt og jeg fikk ny TV til jul. Fikk et tilbud om å kjøpe noen brukte xbox spill. Tenker det kan være fint da jeg får de mye billigere, 5-6 spill til prisen av et nytt høres fristende ut. Uansett, hvordan er det med xbox live på brukte spill? Er det bare å mose cden inn i xboxen og spille spillet på nett med min bruker? Jeg har ikke xbox live for øyeblikket, men greit å ha muligheten der. EDIT: SKYT meg, så nettopp jeg har postet i PC-spill istedenfor generell spill diskusjon. Jaja.... Endret 26. desember 2011 av G27 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det er bare å spille. Grunnen til at det er koder og slikt til PC er fordi det er enkelt å spille av spillet uten CD/DVD. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nja det kan variere, noen spill har egene koder som du må legge til xbox kontoen din for å få tilgang til multiplayer mens andre trenger du bare å sette inn og kjøre på, det enkleste blir vel egentlig å få navnet på spillene å sjekke ut om di trenger key for multiplayer Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Ok, takk for svar. Kommer til å sjekke om spillene kan spilles på xbox live uten egen kode. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det er ganske få spill som har det. EA har holdt på med det, de har sluppet elg via slike koder.mderes online pass til bla Tiger Woods ett er også en slik ting. Du vil helt garantert ha muligheten til å spille spillene online, mn for å få bukt med bruktsalget velger utgiver å ta bort noen funksjoner. Dette er et ganske minimalt problem for deg tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå