desnake Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Ja som tittelsen sier ønsker jeg og få til kabeltv på en liten nextbase bærbar dvd spiller. Den har bilde inn hull til jack eller minijack. jeg vet jeg har hatt en liten svarhvit tv på batteri som hadde en plugg som gjorde att kabeltv eller ekstra antenne var mulig. En liten plugg med 3,5 jack i den ene enden og coax i den andre enden. Finnes det noe sted på nettet jeg kan få tak i en slik plug til dvd spillern min? mvh des Endret 28. desember 2011 av desnake Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Nei, det er en helt usannsynlig kobling. Det ville ikke fungert. Når du snakker om "bilde inn minijack" så er det nok ikke antenne som skal tilkobles. Kan være kompositt video? Lenke til kommentar
desnake Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Så du tror ikke det funker på samme måte som ved den gamle tvn min da altså Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nei, en DVD spiller er ingen TV. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 nei, i TV'en hadde du en tuner. at adapteren til vanlig coax antennekontakt var en minijack var nok bare pga at det var en lettvindt og billig måte og gjøre det på. rett og slett bare en overgang. DVD spilleren har ikke noen tuner, og vil derfor trenge en tunner, som deretter kan kobles til med f.eks composit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå