Roger72 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Får ikke til å få favorittlisten til å ligge på venstre side etter oppdatering til IE9. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Soppost Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Høyreklikk øverst på linja, der etter huk av Favoritter-feltet. Ellers vil jeg anbefalle deg Google Chrome. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Høyreklikk øverst på linja, der etter huk av Favoritter-feltet. Ellers vil jeg anbefalle deg Google Chrome. Men da er det bare den horisontale favorittlinjen som endrer seg. Og jeg ønsker den vertikale langs venstre siden. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Høyreklikk øverst på linja, der etter huk av Favoritter-feltet. Ellers vil jeg anbefalle deg Google Chrome. Men da er det bare den horisontale favorittlinjen som endrer seg. Og jeg ønsker den vertikale langs venstre siden. Ingen som vet??? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Se inlegget mitt her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1395172&view=findpost&p=18620241 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå