deadlyblonde Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Først av alt, God Jul! Av og til når jeg for eksempel ser på youtube/streams eller andre oppgaver som er noe "krevende" får jeg 1 av 4 errors: (står på engelsk siden jeg er lat og fant en annen som hadde samme problem) 1) The picture freezes, but I can still Ctrl+Alt+Del me out of the program to see the ever so feared error message: "Display driver stopped responding and has stopped Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version XXX.XX stopped responding and has successfully recovered." 2)The picture freezes and gets a lot of graphic errors. Mainly green stripes and dots. In this option I am not able to Ctrl+Alt+Del me out of the program. Plus the sound freezes and can be very noisy. Only thing I can do is give the pc a hard shutdown. 3) Blue Screen. 4) I did get another error message concerning DirectX about 3-4 times, but I don't get that anymore. I did write down the error message though: "DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED : mpManaged-> Map(D3D10_MAP_READ_WRITE,0,&mpVertexData)" Får også en feilmelding med DirectX9, som er noe jeg ikke har installert på pcen. Hvis dere trenger oversettelse, kan jeg ordne det under tvil På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hvilket skjermkort er dette? Jeg har et EVGA Geforce GTX570 som gjør det samme, men ikke så ofte. Du kan prøve å laste ned de nyeste driverene fra NVIDIA sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå