JiGGe Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg fikk en slik xbox 36 slim 4 gb til jul. Jeg fikk den med når jeg kjøpte meg en ny telefon fra netcom. i følge artikkelen: http://www.hardware.no/artikler/i_morgen_kan_du_bytte_julegavene/105024 så kan det være mulig å bytte inn denne mot en annen vare i en annen butikk. Tror du dette er mulig på f.eks elkjøp. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/X360RKB00009/xbox-360-slim-4-gb Jeg ser de selger den for 1 600 kr. Tror du det vil være mulig å bytte den inn mot et gavekort på 1 600 kr? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Fikk du den med på annet kjøp, er det i og for seg en gratisvare; du kan nok ikke forvente å få penger for det!??!!? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg forventer ikke noe. Men siden artikkelen snakker om at man faktisk kan bytte inn varer uten kvittering så lurer jeg bare på om dette er mulig, for det høres for godt ut til å være sant. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har aldri hørt om, eller opplevd at man kan bytte el-varer uten kvittering. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Skader ikke å prøve, men ikke bli sur på butikken om de sier nei. Du har nemlig ingen rett til det, men det kan være de godtar det. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 du kan jo alltids selge den på finn.no om du ikke skulle klare å lure butikken til å ta den inn Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Butikken registrerer vell varen, og ser at den aldri har vært inne på lager hos dem? Ville vært flaut å troppet opp da Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Mange butikker tar jo inn varer de har, selv om de ikke nødvendigvis er kjøpt hos de, ihvertfall i romjulen. Leverte selv inn en Nintendo DS hos Elkjøp her en dag. Gikk knirkefritt. Forøvrig kunne de ikke gi meg mer enn 995, da de hadde solgt den for det tidligere, noe som da jo bare er rett og rimelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå