Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei, har et corsair sp2200. Den er koblet til pc-en med en 3,5mm jack og til blurayspilleren med rca. Men når rca-kablene står i skaper den en pipelyd, pipelyden blir borte når jeg tar ut rca-kablene. Kablene er ikke i kontakt med strømkablene. Er det RCA-kablene som er av dårlig kvalitet? Eller gir RCA-kabler dårlig kvalitet? Takker for svar Saxy98 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har denne høyttaleren to separate innganger? Dvs, kan du velge hvilken inngang du vil bruke? Hvis ikke så er jack og RCA en og samme inngang. Og da nytter det ikke å koble til to lydkilder samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Nappa ut 3,5mm'eren da ble det ikke noe pipelyd Så man kan ikke koble begge to til samtidig? Fant ut noe, når jeg beveger datamusen kommer pipelyden, når den ligger i ro stopper det Saxy98 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det er to innganger ja, rca og minijack. Pipelyden ble borte når jeg dro ut jacken :-) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 At du har to typer plugger er en ting, det er ikke det samme som to separate innganger. Stereoanlegg har flere innganger, da kan du velge om du vil høre på CD, radio, platespiller, etc. Men jeg har aldri sett en PC høyttaler som har flere innganger. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Vi har et Corsair SP2500. Flere innganger (3.stk) Line-In + AUX1 på sub , AUX2 på desktop kontroller. Source select på kontroller -> en av de tre : Line-In , AUX1 eller AUX2 . Brukt med både lyd fra PC og Xbox permanent tilkoplet og velge source. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Det er 2 aux, en "umodulær" aux som går fra satelitten, en du aux-inngang på satelitten og en rca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå