bergetun Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Lekte meg litt med kameraet og telefonen ett par dager etter jeg kjoepte den for 2 uker siden og mener bestemt at jeg kunne forrandre lystyrken/kontrasten paa bildet jeg ville ta ved aa bevege joysticken opp eller ned. Det staar ogsaa i manualen at dette skal veare mulig.. Problemet er at denne funksjonen ikke virker lenger, det skjer rett og slett ingenting visst jeg proever aa faa bildet lysere ved aa ta joysticken opp/ned.. Tenkte kanskje jeg hadde klart aa disable denne funksjonen naar jeg knotet med telefonen, men det staar ingeting om dette i manualen.. Saa mitt spoersmaal er .. Er det andre som har hatt dette problemet ? Finnes det en maate aa disable og eventuelt enable denne funksjonen igjen.. ? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg oppdaterete mitt FW for 1 uke siden og jeg har ikke hatt noe problem med lystyrken/kontrasten på bildet når jeg tar joysticken opp/ned, venstre/høyre. Og nei, tror ikke(eller vet) at man ikke kan slå av eller på den funksjonen. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Dette virker ikke hos meg heller..men hvis jeg aktivere nattmodus funker det fint.. prøv det. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg kan skifte kontrasten på vanlig og nattmodus, men det er bare av og til det funker, trur det kommer ann veldig åssen lyset er rundt deg, synes det er veldig rart, det er så dårlig at det kamera er så mørkt, jeg har ikke hatt noen update siden jeg kjøpte den for 1-2 måneder siden Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Oki, det er "fint" at det ikke bare er jeg som har dette problemet.. Jeg leste nettopp paa www.myt610.com at den nye S/W til t610 skal fixe noen problemer med akkurat dette. www.myt610.com er forresten en veldig bra side for kule addons til mobilen din . Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det kan ofte virke som om lysstyrke funksjonen ikke fungerer, men det har som nevnte noe med lyset i omgivelsene du tar bilde av. Hvis du vil teste om funksjonen fungerer er det en grei regel å teste på bakken/asfalten når det er sterk sol ute. Da ser man veldig tydelig om funksjonen fungerer. Tar man bilde inne klarer kameraet bare å lage minimale synlige lysendringer. Noen klager over hvor mørkt kameraet er, jeg kan forstå kritikken, men dette gjelder jo bare når man tar bilde innendørs eller ettermiddag/kveld med lite lys. Det blir jo som ett normalt kamera det, uten blitz er det ikke mange digitalkameraer som tar gode bilder innendørs... Så er det jo bare å få tak i blitzen når den kommer ut i Q4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå