Mladic Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg har et ganske rart problem hjemme hos meg. På min egen PC kommer jeg inn på nettverket, men med uten tilgang på internett. Dette kommer opp på min egen PC: Uidentifisert nettverk Ingen internett-tilgang. Men på den andre macen, får jeg vanlig tilgang på internett. Noen som vet hvorfor dette skjer? Og ja, jeg har prøvd å skru av og på modemet. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Prøv å deaktivere, så aktivere nettverkskortet på datamaskinen. Har hjulpet her. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) 1. Trykk på Internett-ikonet i tray (nederst til høyre). 2. Network and Sharing Center 3. Change adapter settings 4. Høyreklikk på nettverksenheten som er i bruk -> Disable 5. Når den er ferdig med å deaktivere (tar noen sekunder), høyreklikk igjen -> Enable. Forutsatt Windows 7 på engelsk. Endret 26. desember 2011 av Webmaster Esso 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Prøvde det, men funket ikke Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Tråden har fått status som løst? Bruker du wi-fi eller kabel? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg bruker Wi-fi, plutselig begynte det å fungere igjen etter en dag uten nett. :/ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Wi-fi er stabilt mot andre enheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå