Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Velkommen regimet, Jeg har maksimum med advarsel 100% og den er rød-farget nå. Betyr dette at dersom jeg gjør et overtramp til en gang i fremtiden, så vil jeg automatisk bli suspendert på ubestemt tid, altså nulltoleranse? Søker svar fra forumdiktator Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Velkommen regimet, Jeg har maksimum med advarsel 100% og den er rød-farget nå. Betyr dette at dersom jeg gjør et overtramp til en gang i fremtiden, så vil jeg automatisk bli suspendert på ubestemt tid, altså nulltoleranse? Søker svar fra forumdiktator Hva med å sende en PM til moderatorene som har gitt deg advarsler? Du har klart å bryte forumreglene såpass mange ganger, jeg vil anbefale deg å ta deg tiden til å lese gjennom disse reglene før du lager nye tråder, eller svarer på tråder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg minner om at undersåtter ikke er autorisert til å kommentere i denne tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hvorfor får jeg ikke respons fra regimet eller forumdiktator? Jeg kommenterer jo i bakgården til regimet... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hepp! Forumdiktatorer kommenterer ikke enkelte tilfeller her som er knyttet til en bestemt bruker. Regimet kan nåes på PM eller via private forumhenvendelser. Mvh Jarmo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå