Instict Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei. Har prøvd å lese gjennom trådene her på forumet, men jeg blir bare mer forvirret. Trenger en ny data som kan kjøre SWTOR. Dette har jeg. -Brukbart kabinett (kunne tenkt meg et nytt) -Mus og musematte -Windows 7 -Gammel dvd/cd IDE Har ikke noe særlig behov for lagring, så kunne tenkt meg SSD (120gb eller noe). Og heller kjøpe HD senere. Skal ikke være noe problem for meg å montere den selv. Trenger kabler osv. Er det mulig å få tak i en brukbar data til ca 6.000,- ? Har mulighet for å oppgradere den til sommeren. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Prøvde å finne frem til noe selv i jungelen av pc utstyr. Så jeg kikka på romjulstilbudene til komplett. Klarte selv å sprenge budsjettet litt, men er usikker på om det er verdt det. Komplett.no Romjulsliste 7.731,00 Komplett.no 2 7.099,00 Ser dette greit ut? Eller bør jeg endre på lista? Har litt lyst å bestille i kveld, så jeg får montert maskina i romjula. EDIT: Endte opp med å kjøpe denne Dustinhome 6.663,00 kr Og det fungerte utmerket. Endret 30. desember 2011 av Instict Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå