Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Til dere som ikke tok meg på alvor

trespiser

Anbefalte innlegg

Jeg håper dere seriøst begynner å høre på meg selv om det har vært mye tull i denne tråden. Jeg har seriøst behov for å bli hørt på nå. Kjære dere. Unnskyld for at jeg har vært provoserende og ødelagt deres motivasjon.

Det finnes folk som vil høre på deg, men ikke her. Du må dra langt avgårde, til den andre enden av internettet, til http://www.nyhetsspeilet.no/ , der bor det folk som deg.

Endret av jale
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper dere seriøst begynner å høre på meg selv om det har vært mye tull i denne tråden. Jeg har seriøst behov for å bli hørt på nå. Kjære dere. Unnskyld for at jeg har vært provoserende og ødelagt deres motivasjon.

Det finnes folk som vil høre på deg, men ikke her. Du må dra langt avgårde, til den andre enden av internettet, til http://www.nyhetsspeilet.no/ , der bor det folk som deg.

Takk, håper virkelig responsen og medgangen er bedre der. Men da må jeg begynne på nytt med å få folk til å forstå og da må jeg bruke energi som jeg hadde tenkt til å bruke på andre ting. Dere veit hvordan det er. Si ting flere ganger er ikke alltid like lett så da vil jeg heller forsøke å få disse folkene fra nyhetsspeilet.no over til vår side. Det er her jeg føler meg mest hjemme av alle forum til nå.

Lenke til kommentar

Jeg leste en artikkel fra den siden en gang, og ble faktisk ganske overbevist. Er du en lite kritisk person, er det lett å bli hjernevasket.. ta til fornuften, og bli frisk!

Nå veit ikke jeg hva du leste men det kommer av en av to grunner og det er at du har en god evne til å sile ut det som ikke er sant eller så har du en nedsatt evne til å filtrere ut det som er sant eller usant.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet at det er mer vind på kysten, sterkere vind som oftest, men det blåser på vidda hele tiden, akkurat som på sjøen, reindrifterene er så og si fastboende på vidda, så der har man mange.

Yr måler nok uansett bare i kautokeino bygd.

Edit: yr kan man ta med en god klype salt, treffer aldri på gradene, bommer oppimot med 10 grader, ofte når det er mange minus det er snakk om.

Når det gjelder Yr så sjekket jeg hva vindstyrken hadde vært, ikke hva den skulle bli.

Ja, det blåser relativt ofte, men det gjør det her ved kysten også. Det du må tenke på er at det er ikke stiv kuling hele tiden. Selv en flau bris er vind det også.

Lenke til kommentar

Hepp!

Vi har noen prinsipper her i huset.

Om noen har tanker og/eller meninger og som kan anses som noe avvikende eller annenledes, berettigheter ikke til mobbing her i huset.

Var jorden rundt eller flat for noen hundre år siden? Hvor mange "hekser" ble brent på bål i sin tid?

Brukere har rom og rett til meningsytringer, dette gjelder for alle i forumet.

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
1324941461[/url]' post='18760184']

Nei, jeg er heller ikke beruset. Jeg har sterk avstand til rus. Til og med alkohol holder jeg meg langt unna.

Men hasj liker du? Noe jeg ikke vil anbefale for en i din helsetilstand, for da er jeg redd din paranoia vil nå nye høyder. Noe din tur til Holland kan tyde på hmm.gif

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jeg vet at det er mer vind på kysten, sterkere vind som oftest, men det blåser på vidda hele tiden, akkurat som på sjøen, reindrifterene er så og si fastboende på vidda, så der har man mange.

Yr måler nok uansett bare i kautokeino bygd.

Edit: yr kan man ta med en god klype salt, treffer aldri på gradene, bommer oppimot med 10 grader, ofte når det er mange minus det er snakk om.

Når det gjelder Yr så sjekket jeg hva vindstyrken hadde vært, ikke hva den skulle bli.

Ja, det blåser relativt ofte, men det gjør det her ved kysten også. Det du må tenke på er at det er ikke stiv kuling hele tiden. Selv en flau bris er vind det også.

luft som beveger seg er alltid vind uansett

Lenke til kommentar
1324941461[/url]' post='18760184']

Nei, jeg er heller ikke beruset. Jeg har sterk avstand til rus. Til og med alkohol holder jeg meg langt unna.

Men hasj liker du? Noe jeg ikke vil anbefale for en i din helsetilstand, for da er jeg redd din paranoia vil nå nye høyder. Noe din tur til Holland kan tyde på hmm.gif

jeg fikk ikke lov til å røyke canabis noe mer så jeg måtte slutte men det men jeg merker ikke forskjell på noen ting fra før eller nå. Jeg veit det jeg veit og så lenge jeg gjør det så er det ingenting som kan ødelegge mine lidelser.

Lenke til kommentar

Jeg vil skrive en bok men da trenger jeg hytte eller et hus og bo slik at ingen kan få mer innflytelse på meg enn det jeg selv ønsker for å få den fred og ro jeg trenger.

Fint om det er strøm for jeg må ha datamaskin og minimum 10 kilometer til nærmeste butikk. Jeg har ikke bil lenger og da får jeg motivasjon til å bevege meg fordi jeg må jo ha det jeg trenger for å leve og det går ikke an å bare sitte inne hele dagen.

Er det noen som kan gi meg litt bistand?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...