trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Dersom 2012 blir like ille som 2011 eller verre så er det jo klart at verden sagte men sikkert brytes ned. Jeg tror du ser mønstre som ikke er der. Ja, men jeg ser mønstre som ingen andre ser! : ) Haha,trespiser altså. Ser det for meg. Der du sitter i godstolen din med litt potetgull og gaper og ler av folk som sliter med dagmar haha, jeg kan være slem men ikke sååå slem Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Dersom 2012 blir like ille som 2011 eller verre så er det jo klart at verden sagte men sikkert brytes ned. Jeg tror du ser mønstre som ikke er der. Ja, men jeg ser mønstre som ingen andre ser! : ) Gjerne et av de første tegnene på mental sykdom, anbefaler deg å dra til en lege eller en psykolog. 4 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Lev i harmoni med naturen trespiser. ta av deg sokkene på beina og kjenn naturens vrede i disse dager. La åndene som ferdes i det fjerde univers entre din daglige verden, slipp deg løs. klatre gjerne opp i ett tre, og spør om det har det bra, om du er i harmoni med naturen vil du ikke lenger irretere deg over disse dødelige på forumet her. Verden går helt klart under, trespiser. Jeg ser det samme som deg, men det finnes ikke håp slik som djevelens verk har utartet seg i verden til nå. Måtte alle finne sin fred i naturen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Selv om det er vanlig med Tornado i amerika så betyr ikke det at det er vanlig her i Norge... Det er vanlig med hardere vær oppi Finnmark eller Samelandet hvor du sitter men det er ikke så langt man skal reise før det været er unormalt. Det er ikke lenge siden vi hadde Berit mend det er vel bare smågodt i forhold til Dagmar. Wut? ÅÅÅÅÅÅÅÅ PATRICK KLYFTE LURVETUFSA SI OG 4 KILO VEIDE ULLA!!!! Okei, nok humor. Fra spøk til revolver; med "Samelandet" antar jeg du mener blant annet Indre Finnmark. Si meg, hvor mye ekstremvær tror du et område som indre Finnmark opplever? Du kan tydeligvis det du snakker om når den høyeste vindstyrken Kautokeino har opplevd i løpet av det siste kalenderåret var 12.4m/s, dette skjedde 4 ganger, sist oktober 2011. Ikke akkurat orkan om du spør meg... Kan du bevise dette? du vet at kautokeino er i ett grop og ikke på vidda, der det faktisk blåser hele tiden, og er du på tur der når det blåser så er du ferdig, med mindre du er lommekjent, noe som få faktisk er. Er faktisk ganske så kjent, i allefall kjent nok til å vite at du skal lete en god stund for å finne fastboende midt på vidda. Dessuten er det langt fra like vindfullt på vidda som er kan være ved kysten, der de fleste bosettningene er. Dessuten, der er ingen som er dum nok til å bevege seg på et område som Finnmarksvidda når det er fare for uvær... unntatt søringer på tur, da PS: Beviset mitt ligger på Yr.no sine nettsider, jeg tar det for rimelig god fisk. Jeg orker ikke å kontakte Værvarslingen for dette her... Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Selv om det er vanlig med Tornado i amerika så betyr ikke det at det er vanlig her i Norge... Det er vanlig med hardere vær oppi Finnmark eller Samelandet hvor du sitter men det er ikke så langt man skal reise før det været er unormalt. Det er ikke lenge siden vi hadde Berit mend det er vel bare smågodt i forhold til Dagmar. Wut? ÅÅÅÅÅÅÅÅ PATRICK KLYFTE LURVETUFSA SI OG 4 KILO VEIDE ULLA!!!! Okei, nok humor. Fra spøk til revolver; med "Samelandet" antar jeg du mener blant annet Indre Finnmark. Si meg, hvor mye ekstremvær tror du et område som indre Finnmark opplever? Du kan tydeligvis det du snakker om når den høyeste vindstyrken Kautokeino har opplevd i løpet av det siste kalenderåret var 12.4m/s, dette skjedde 4 ganger, sist oktober 2011. Ikke akkurat orkan om du spør meg... Kan du bevise dette? du vet at kautokeino er i ett grop og ikke på vidda, der det faktisk blåser hele tiden, og er du på tur der når det blåser så er du ferdig, med mindre du er lommekjent, noe som få faktisk er. Er faktisk ganske så kjent, i allefall kjent nok til å vite at du skal lete en god stund for å finne fastboende midt på vidda. Dessuten er det langt fra like vindfullt på vidda som er kan være ved kysten, der de fleste bosettningene er. Dessuten, der er ingen som er dum nok til å bevege seg på et område som Finnmarksvidda når det er fare for uvær... unntatt søringer på tur, da PS: Beviset mitt ligger på Yr.no sine nettsider, jeg tar det for rimelig god fisk. Jeg orker ikke å kontakte Værvarslingen for dette her... Ja jeg vet at det er mer vind på kysten, sterkere vind som oftest, men det blåser på vidda hele tiden, akkurat som på sjøen, reindrifterene er så og si fastboende på vidda, så der har man mange. Yr måler nok uansett bare i kautokeino bygd. Edit: yr kan man ta med en god klype salt, treffer aldri på gradene, bommer oppimot med 10 grader, ofte når det er mange minus det er snakk om. Endret 26. desember 2011 av Yoshii Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Har dere følt vinden? Har dere lyttet etter hva den har å si dere? Jeg tenkte meg det. Dere har ikke opplevd vinden, den er fri, luftig og frisk. Om dere vil bli som vinden, stopp diskusjonen om den og vær istedenfor med på dens reise. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Dersom 2012 blir like ille som 2011 eller verre så er det jo klart at verden sagte men sikkert brytes ned. Jeg tror du ser mønstre som ikke er der. Ja, men jeg ser mønstre som ingen andre ser! : ) Gjerne et av de første tegnene på mental sykdom, anbefaler deg å dra til en lege eller en psykolog. Eller bare et tegn som viser at du ikke forstår nok. Jeg er selv-utdannet psykiater med samfunn og mental helse som spesialfelt så jeg synes at du bør oppsøke hjelp. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 De vises tegn kan bare ses av mennesker og guddommelige. Lucifers parasitter, har overtatt menneskets ånder. Dødelige kan ikke lengre se de vises tegn, og vi få som gjenstår skinner med en aura så sterk at alt ondt aldri noensinne vil prøve seg på. Trespiser har auraen, jeg kan føle det. En strøm av frisk energi lever han mellom den verden du og jeg kjenner. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Eller bare et tegn som viser at du ikke forstår nok. Jeg er selv-utdannet psykiater med samfunn og mental helse som spesialfelt så jeg synes at du bør oppsøke hjelp. Her har vi da klart bevis på at liv og lære er to forskjellige ting. Med den utdannelsen burde du skjønne at man ikke får mye respekt med en hovmodig tone som er ført her fra første post. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Eller bare et tegn som viser at du ikke forstår nok. Jeg er selv-utdannet psykiater med samfunn og mental helse som spesialfelt så jeg synes at du bør oppsøke hjelp. Jeg mener ikke å mobbe deg med dette innlegget, men hvis du vet litt om psykiatri så vil du se at flere av dine innlegg bærer sterkt preg av å være skrevet av en psykiatrisk pasient. Om det er så at du ikke har psykiske problemer, bør du lese gjennom dine innlegg en ekstra gang før du poster slik at du ikke fremstår som noe du ikke er. Da blir det lettere å bli tatt seriøst. Da tenker jeg blant annet på førsteinnlegget i denne tråden, der du både godter deg over de som lider under stormen og ønsker at de skal være redde. Samtidig gjør du det helt klart at du ikke ønsker å hjelpe noen, og ikke nødvendigvis familiemedlemmer og folk du kjenner personlig engang. Og du har enkelte utbrudd, hvor du blir så forbanna at du skriver hele innlegget med store bokstaver, og hvor enkelte innlegg bare blir reneste vrøvl, som for eksempel "ÅÅÅÅÅÅÅÅ PATRICK KLYFTE LURVETUFSA SI OG 4 KILO VEIDE ULLA!!!! " Det har jo ikke noen mening. Så les gjennom innlegg en ekstra gang, tenk over hva du faktisk har skrevet og rediger innlegget så det blir meningsfullt og gjennomtenkt. Da får du en bedre diskusjon, og vil unngå drittkasting og kommentarer om at du er psykisk syk. At du i stedet anbefaler andre å oppsøke hjelp, underbygger bare deres påstander, så det skal du være veldig forsiktig med. 5 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Jeg svarte deg i den forrige (?) tråden din også, og jeg prøver igjen her. For det første må du lære deg å svare andre med respekt. Selv om du oppfatter at du blir angrepet, hakket på eller ikke blir trodd, så er du nødt til å svare på en ordentlig måte, ellers undergraver du din egen troverdighet. Jeg vet at det er vanskelig når man blir frustrert og sint, men da må du ta en pause og heller vente noen minutter med å svare. Det går ikke ann å poste et innlegg til diskusjon, for deretter halshugge alle som diskuterer. Det er mange meninger som kan provosere, men de er i sin fulle rett til å eksistere. Som sist råder jeg deg til å oppsøke psykolog. Uansett hva du sliter med kan denne personen hjelpe deg å finne teknikker som gjør hverdagen din enklere, for du kan ikke gå og være oppslukt av været hele tiden. Da blir du utslitt. Av og til kan hjernen våre lure oss til å tro på mønstre eller sammenhenger som egentlig ikke er så reelle, og det er viktig å få sortert disse før de blir så altoppslukende at man baserer livet sitt på dem. Jeg tror heller ikke det er bra for deg å diskutere slik på forum som du gjør, fordi du nok er i en psykisk vanskelig situasjon og ikke har godt av den "motstanden" som tankene dine møter, uansett om du mener de er rett eller vi mener de er oppspinn. Endret 26. desember 2011 av Anaio 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 På tide med en ny psykologtime nå snart, Trespiser? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Trespisers innlegg er desverre veldig underholdende. Desverre fordi det nører opp rundt hans mentale forestillinger og det hjelper nok ikke stort på situasjonen hans. Men det er jo litt artig å se hvordan han ikke klarer å se at feilen ligger i eget hode og ikke hos andre. Når man lever i den tro at alle andre på planeten er sinnsyke og at bare en selv er den klartenkte som ser disse "truslene" så har det gått veldig langt. Innleggelseslangt faktisk. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Trespisers innlegg er desverre veldig underholdende. Desverre fordi det nører opp rundt hans mentale forestillinger og det hjelper nok ikke stort på situasjonen hans. Men det er jo litt artig å se hvordan han ikke klarer å se at feilen ligger i eget hode og ikke hos andre. Når man lever i den tro at alle andre på planeten er sinnsyke og at bare en selv er den klartenkte som ser disse "truslene" så har det gått veldig langt. Innleggelseslangt faktisk. Et menneske som sliter psykisk er ikke underholdene uansett hva slags vrangforestillinger personen innehar. It's just not. Det er trist. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Nei, selv om jeg startet tråden i offtopic delen så kan vi prøve å holde oss til det som var meninga. Nå må dere slutte å ta meg for å være en mental pasient og hvis dere ikke slutter med det så må jeg ta dere for å ikke forstå meg. Jeg har aldri sagt at jeg er den eneste klartenkte men hvis jeg hadde holdt tilbake alt jeg forstår og tenker så hadde jeg vært som alle andre. Jeg synes det er kjedelig å bare la alt flyte og gå sin gang når jeg veit at jeg har evne til å forandre verden men jeg trenger mer makt. Det er ikke meninga at menneskeheten skal leve sånn som i dag. Menneskeheten er en feil på jorda og det finnes høyere makter som er ukjente. Jeg kan egentlig ikke si så mye mer om akkurat det. Jeg er ikke syk. Hjernen min fungerer utmerket og jeg har evne til å lære alt jeg vil og jeg forstår fysikk svært godt og jeg har evne til å forstå det på flere måter ut i fra flere dimensjoner og instanser. Jeg kan også føle signaler fra andre mennesker som jeg er i nærheten av på kroppen. Det som er mye av greia til at jeg har disse egenskapene er at jeg kjenner meg selv så godt som mulig og jeg kan skalere alt jeg vil og forstå hvordan alt påvirkes av hverandre. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg håper dere seriøst begynner å høre på meg selv om det har vært mye tull i denne tråden. Jeg har seriøst behov for å bli hørt på nå. Kjære dere. Unnskyld for at jeg har vært provoserende og ødelagt deres motivasjon. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Du kan jo gjøre som han her: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10094076 Du kommer ingen vei her. Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Har du spist sopp? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Har du spist sopp? Nei. Han har mest sannsynlig røyket det isteden. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Nei, jeg er heller ikke beruset. Jeg har sterk avstand til rus. Til og med alkohol holder jeg meg langt unna. Jeg er ikke interessert i å gjøre som han eller alle andre men jeg veit at det har skjedd mye som ingen kunne tru at kunne hende. Og det er noe dere som er i mot meg kan tenke på. Det med dommedag er veldig sterkt fordi det handler om destruksjon og død og det er det nesten ingen som vil prate om og da er det heller ingen som vil ta det til seg. Så enkelt er det. Jeg merker at folk er forvirra. Jeg tror det er vanlig å skifte meninger og jeg er redd for at det er så vanlig at folk gjør det ubevisst. Folk må våkne opp og begynne å tenke selv og ikke det som forventes av alle andre folk og ikke ut i fra alt som folk "tror" eller "veit" Det mange som ikke en gang veit hva forskjellen mellom "å tro" og "å vite". Dere skjønner det? Eller er dere fortsatt uenig med meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg