trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Spør deg heller selv om hva du vil. Tror du ikke at jeg veit det? Dersom folk hadde fulgt med på trådene mine jeg hadde tidligere år og frem til nå i dag så hadde alle forstått historien og dermed så hadde alle vært enig med meg. Jeg veit at det er mange som følger med på meg nå som er veldig interessert i meg og de vil kanskje bruke meg. For å forstå denne tråden så må dere forstå min historie. Altså dere må forstå gårsdagen om dere vil forstå det som skjer nå. Overskriften på tråden lyder jo følgene: "til dere som ikke tok meg på alvor" Da må vel alle og enhver fatte og begripe at det ligger noe mer bak og undersøke det før dere går videre og tror dere mener er mest vanlig. Dere har meninger fordi andre mennesker som dere tror at dere kan stole på har fortalt noe og når man stoler på en person så tror man på alt som kommer ut av kjeften på den personen i blinde for da tror dere automatisk at dere slipper å tenke selv. Jeg kan ta 22. juli som eksempel. Folk blir redde etter terrorangrepet. De som opplevde 22 juli kommer aldri til å oppleve noe lignende igjen så lenge Norge er sånn som i dag. Døden kan inntreffe hvor som helst. Ikke bare i amerika og midt-østen. Folk bør slappe av nå. Det er før det skjer som man bør være redd og ikke etterpå. Det er kun en ting som fører til redsel og det er uvitenhet og usikkerhet. Når man er uviten så blir man usikker og det betyr at det er noe man ikke veit eller at det er noe som er veldig uklart så da blir man redd. Det som er vanskelig er å lære, ikke det å gjøre det man har lært! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Ikke lag en tråd hvor man må lese en annen tråd for å forstå problemstillingen. Presenter problemstillingen med en gang, med klare rammer for hva du forventer av diskusjonen og hva du mener. Du har fått flere klare spørsmål, men har såvidt meg bekjent svart på svært få av dem. Ingen her kommer til å tro deg eller bli overbevist om du ikke svarer på spørsmål på en behersket måte. Og nei, det at du føler det er ikke et svar noen vil se på som fullverdige. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Ikke lag en tråd hvor man må lese en annen tråd for å forstå problemstillingen. Presenter problemstillingen med en gang, med klare rammer for hva du forventer av diskusjonen og hva du mener. Du har fått flere klare spørsmål, men har såvidt meg bekjent svart på svært få av dem. Ingen her kommer til å tro deg eller bli overbevist om du ikke svarer på spørsmål på en behersket måte. Og nei, det at du føler det er ikke et svar noen vil se på som fullverdige. Hva gir deg rett til å rette!? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Spør deg heller selv om hva du vil. Tror du ikke at jeg veit det? Dersom folk hadde fulgt med på trådene mine jeg hadde tidligere år og frem til nå i dag så hadde alle forstått historien og dermed så hadde alle vært enig med meg. HAHAHEHEHAEHEHHEAH.. Dream on! Uansett, det er fryktelig vanskelig for alle å forstå hvor og hva du vil når du ikke tar deg bryet med å lenke til det du mener er relevant til tråden. Særlig når du nå i ettertid begynner å dra dette inn hit. Sånn jeg TRODDE det så handlet tråden om at du en gang hadde suttret litt på forumet PGA uvær, så kom dagmar og du trodde at alle skulle skjønne deg på noe du har opplevd. Uansett, inn før du begynner å skrive om at jeg burde undersøke saken bedre. Jeg har bedre ting å gjøre, og det er DU som skal nå fram til oss lesere. Ikke vi som skal nå frem til deg. For det ser ut til at mange har prøvd og feilet med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Spør deg heller selv om hva du vil. Tror du ikke at jeg veit det? Dersom folk hadde fulgt med på trådene mine jeg hadde tidligere år og frem til nå i dag så hadde alle forstått historien og dermed så hadde alle vært enig med meg. HAHAHEHEHAEHEHHEAH.. Dream on! Tror du at det er "mulig" og oppfatte deg positivt/konstuktiv, når du startet svaret med denne driten? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Les mine siste poster før dere tar dere frihet til å poste noe mer. Vær så snill. Jeg begynner å bli svært sliten av dere. Jeg gjør alltid mitt beste også skal det bare bli krangel og uenigheter. På kontoret mitt så har jeg en hel vegg dekket av bokhyller som er stapp fulle av bøker og permer innen fagfeltene mine. Jeg kan være enig i at det er vanskelig å kommunisere med meg og jeg er ikke bedre enn alle andre men dere er heller ikke bedre enn meg. Vanskelig å forstå? Spør deg heller selv om hva du vil. Tror du ikke at jeg veit det? Dersom folk hadde fulgt med på trådene mine jeg hadde tidligere år og frem til nå i dag så hadde alle forstått historien og dermed så hadde alle vært enig med meg. HAHAHEHEHAEHEHHEAH.. Dream on! Tror du at det er "mulig" og oppfatte deg positivt/konstuktiv, når du startet svaret med denne driten? du trenger ikke å krysse drit så lenge du er det selv Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Tror du at det er "mulig" og oppfatte deg positivt/konstuktiv, når du startet svaret med denne driten? Ja, med mindre man ignorerer alt annet i innlegget mitt og KUN bryr som on den biten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Tror du at det er "mulig" og oppfatte deg positivt/konstuktiv, når du startet svaret med denne driten? Ja, med mindre man ignorerer alt annet i innlegget mitt og KUN bryr som on den biten. "førsteinntrykket" - klarer du å slå det?! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Tror du at det er "mulig" og oppfatte deg positivt/konstuktiv, når du startet svaret med denne driten? Ja, med mindre man ignorerer alt annet i innlegget mitt og KUN bryr som on den biten. "førsteinntrykket" - klarer du å slå det?! Hvis du hadde vært smart så hadde du skjønt at du ikke kunne dømme alt etter førsteinntrykket. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) @PencilCase: Trespiseren svarte egentlig noe i den retningen jeg var på tur til å svare, eneste litt annerledes formulert. Les mine siste poster før dere tar dere frihet til å poste noe mer. Som jeg skrev tidligere hadde det vært fint om du kunne lenket til disse trådene som du mener er relevante. Det er både enklere for deg å finne disse, samt at du vet mer hvilke du selv sikter til at vi bør lese for å forstå deg, fremfor at vi skal finne disse selv. og da kanskje ende opp med et helt annet inntrykk enn det du ønsker at vi skal ha. Endret 28. desember 2011 av Hansien Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Les mine siste poster før dere tar dere frihet til å poste noe mer. Som jeg skrev tidligere hadde det vært fint om du kunne lenket til disse trådene som du mener er relevante. Det er både enklere for deg å finne disse, samt at du vet mer hvilke du selv sikter til at vi bør lese for å forstå deg, fremfor at vi skal finne disse selv. og da kanskje ende opp med et helt annet inntrykk enn det du ønsker at vi skal ha. gi meg litt tid så skal jeg gjøre det men jeg syns det var mange som sa dem hadde bedre ting å gjøre men det ser ikke sånn ut så da skal jeg gjøre det. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) @Trespiser. Det er ikke noe poeng å linke noen av dine andre poster for de er nøyaktig like fulle av ingenting som denne tråden er. Nå er vi oppe i 14 hele sider her og du har fremdeles ikke sagt noe, ytret en mening eller utredet noe. Du har dog brukt deg og skjellt ut en masse forumbrukere fordi de klager på at du ikke skriver om noe eller forklarer hva det er du egentlig vil. For å være helt ærlig så tror jeg du faktisk har over 500 innlegg med ingenting inni seg, de er tomme, ingen meninger, ingenting annet enn tilfeldige sammensatte ord. Og jeg har faktisk lest endel av dine innlegg rundt om her inne og de er alle helt like, meningsløs ralling om ingenting. Det er ikke det minste rart at folk tar deg for å være et forumtroll da alt du foretar deg her inne tyder på at du enten er et troll eller at du egentlig burde pratet med menn i hvite frakker istedenfor å sitte her inne å ralle. Ikke er jeg fjortis eller i begynnelsen av hverken 20 eller 30 åra heller¨, og det e faktisk mange på min alder som svarer deg innimellom, altså mennesker midt i livet om du skjønner hva det betyr. EDIT: Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk atskillig mer matnyttige og fruktbare diskusjoner med 5åringen min enn det du fremviser i denne og andre tråder. Endret 28. desember 2011 av vidarkri 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 @PencilCase: Trespiseren svarte egentlig noe i den retningen jeg var på tur til å svare, eneste litt annerledes formulert. Les mine siste poster før dere tar dere frihet til å poste noe mer. Som jeg skrev tidligere hadde det vært fint om du kunne lenket til disse trådene som du mener er relevante. Det er både enklere for deg å finne disse, samt at du vet mer hvilke du selv sikter til at vi bør lese for å forstå deg, fremfor at vi skal finne disse selv. og da kanskje ende opp med et helt annet inntrykk enn det du ønsker at vi skal ha. Hva med å forholde seg bare til denne tråden? Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 28. desember 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Denne tråden har etterhvert utviklet seg til en tråd der man kun mobber hverandre og slenger skjellsord og personhets i alle retninger. Trådstarter er i aller høyeste grad med på dette. Trådens opprinnelige utgangspunkt er fullstendig kokt bort i kålen, delvis fordi trådstarter ikke ønsker å fortelle hva han egentlig mener, noe som fører til frustrerte forumdeltakere, og da går tråden bare mer og mer off-topic. Denne tråden stenges, og hvis trådstarter ønsker å starte en ny tråd, ber jeg om at han tar til seg de seriøse tipsene han har fått i tråden, og ikke minst redegjør grundig for hva han ønsker å debattere i førstepost. I tillegg må man svare deltakerne på en høflig og voksen måte. Denne tråden er et eksempel på hva som skjer når trådstarter ikke respekterer de han/hun diskuterer med. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg