Gå til innhold

Til dere som ikke tok meg på alvor

trespiser

Anbefalte innlegg

La mobbing og hetsing være utenfor dette da i hvert fall, diskusjoner og kommentarer som ikke regnes som personangrep er ok, men ikke når flere begynner å gjøre narr av en.

Han starter tråden med å kalle oss, jeg siterer: Jævla penishuer. Er det en som ønsker en saklig debatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedenfor å prøve å sette trådstarter i et dårlig lys uansett hvordan personen har oppført seg, så bør temaet trådstarter ønsker å ta opp diskuterers. Ikke personen. Om trådstarter lider av eventuelle problemer, så har ingen her inne noe med det å gjøre.

Stopp mobbingen, det er trist å se.

Det har vi prøvd, men han er åpenbart ikke interessert i å diskutere. Han har rett, vi tar feil. Det er hans utgangspunkt.

Takk for omtankene kvittering!

Jeg lar meg ikke bli plaga av en taper som Uderzo. Han er sånn og jeg ler av han. Det eneste han prøver å oppnå er oppmerksomheten vår.

Det går ikke an å diskutere med deg når du skal gå off topic hele tida med de idiotiske spørsmålene dine. Det er du som ikke vil eller kan diskutere.

Jeg er at du bruker "vi" og jeg håper du er klar over at det er mange som kommer til å føle seg krenket på grunn av deg nå så det kan du risikere å få skarpe responser på.

Lenke til kommentar

La mobbing og hetsing være utenfor dette da i hvert fall, diskusjoner og kommentarer som ikke regnes som personangrep er ok, men ikke når flere begynner å gjøre narr av en.

Han starter tråden med å kalle oss, jeg siterer: Jævla penishuer. Er det en som ønsker en saklig debatt?

Man kan overse ord som ikke hører hjemme i en debatt, kan være at personen var irretert når innlegget ble skrevet.

Man kommer ikke videre om man skal henge seg opp i slike ord, fokuser på det som skal diskuteres/forklares.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Istedenfor å prøve å sette trådstarter i et dårlig lys uansett hvordan personen har oppført seg, så bør temaet trådstarter ønsker å ta opp diskuterers. Ikke personen. Om trådstarter lider av eventuelle problemer, så har ingen her inne noe med det å gjøre.

Stopp mobbingen, det er trist å se.

Det har vi prøvd, men han er åpenbart ikke interessert i å diskutere. Han har rett, vi tar feil. Det er hans utgangspunkt.

En av hans åpningsinnlegg:

selvfølgelig er jeg seriøs. Dere får kose dere. De som er mest frekke på nettet er de som kommer fra Bærum o.l så håper dere får oppleve noe skikkelig dritt snart. Da blir dere de svakeste på mange måter. Dere klarer å sitte på ræva å være frekke men resten av oss har faktisk nyttig livserfaring. Det gjelder sikkert folk utenfor bærum også. Dere veit selv hvem dere er så er ikke mer å prate om. Jævla penishuer alle sammen.
Hyggelig kar.

Jeg blir jo forbanna når du bare kommer med det pisset ditt hele tiden. Det var deg som jeg siktet til.

Kvittering er min venn fordi han går ikke mot meg sånn som du (Uderzo) gjør!

Det er ikke bare derfor du er min venn da Kvittering!

Man kan overse ord som ikke hører hjemme i en debatt, kan være at personen var irretert når innlegget ble skrevet.

Man kommer ikke videre om man skal henge seg opp i slike ord, fokuser på det som skal diskuteres/forklares.

Helt korrekt! Kvittering du har skjønt det! +100

:D

Lenke til kommentar

De siste 10-15 vintrene har vært veldig variable. Men før der igjen så var det alltid minst 1 meter med snø i fra november til mars og 20 minus eller kaldere hver vinter. Bare kakelina tidlig på vinteren eller seint på høsten var en mild periode. Men nå har vi annenhver uke kaldt og varmt og svingningene blir jo bare større og større hver vinter. Har ikke vært mye stabil vinter de siste 15 åra og du er vel ikke så gammel så du tror vel at det er normalt bare fordi du ikke har fått oppleve noe annet.

Dette er ren løgn. Vintrene var like varierende på 60-70 og 80-tallet også.

Jeg anbefaler deg at du trykker gjennom denne artikkelserien på wikipedia http://sv.wikipedia.org/wiki/Meteorologi%C3%A5ret_1960

Bare skift ut det siste årtallet så får du en liten kort oversikt over hva som skjedde det året i de forskjellige månedene.

Hva med januar 1960:

1-2 januari – I Finke, Northern Territory, Australien uppmäts temperaturen + 48.3°, vilket blir Northern Territorys högst uppmätta temperatur någonsin [1].

2 januari – I Oodnadatta, South Australia, Australien uppmäts temperaturen + 50.7 °C (123 °F) vilket blir Australiens och Oceaniens högst uppmätta temperatur någonsin [2].

Februar 1961:

14 februari – 181,8 millimeter nederbörd faller över Lurøy, Norge vilket innebär norskt dygnsnederbördsrekord för månaden [1].

18 februari – I såväl Västervik som Ölvingstorp i Sverige uppmäts temperaturen + 16,5 °C vilket då är Sveriges högst uppmätta temperatur för månaden [2].

Februar 1963:

18 februari - Temperaturen -30,4° innebär nytt köldrekord för Gävle, Sverige [2].

Januar 1964:

Januari - I Sverige upplever Norrland en rekordvarm januarimånad [1].

Som du ser så var det ikke noe mindre variasjon på 60tallet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

De siste 10-15 vintrene har vært veldig variable. Men før der igjen så var det alltid minst 1 meter med snø i fra november til mars og 20 minus eller kaldere hver vinter. Bare kakelina tidlig på vinteren eller seint på høsten var en mild periode. Men nå har vi annenhver uke kaldt og varmt og svingningene blir jo bare større og større hver vinter. Har ikke vært mye stabil vinter de siste 15 åra og du er vel ikke så gammel så du tror vel at det er normalt bare fordi du ikke har fått oppleve noe annet.

Må si meg uenig der.

Alt var ikke mere stabilt før og de 2 siste vintrene har det vært stabilt kaldt i lange perioder.

Denne vinteren har det så langt vært stabilt ustabilt med mye nedbør men det samme gjelder de siste 3 somrene.

Jeg har ingen tro på større klimaformandringer og de vi har er en del av større sykluser som kommer og går.

Lenke til kommentar

Må si meg uenig der.

Alt var ikke mere stabilt før og de 2 siste vintrene har det vært stabilt kaldt i lange perioder.

Denne vinteren har det så langt vært stabilt ustabilt med mye nedbør men det samme gjelder de siste 3 somrene.

Jeg har ingen tro på større klimaformandringer og de vi har er en del av større sykluser som kommer og går.

Det har alltid vært ustabilt vær, men det at isbreer smelter mer og mer for hvert år kommer man ikke unna.

Jeg tror ikke denne verden har sett noe ekstremvær helt enda, det verste gjenstår.

Lenke til kommentar

Fjellet kan være mange steder, her i Rogaland ville vi sagt at det var Sirdalen, men i Oslo området ville vel folk sagt lillehammer området.

Vil du si hvilket fjell det er snakk om? :)

Altså, fjellet.. det er fjellet! Jeg har sagt at jeg bor i fjellet!

Han kan se Heggenes med kikkert sa han i en tidligere post så da burde det være enkelt å finne.

Lenke til kommentar

Jeg begynte seriøst. Men hva skjedde? Jeg fikk bare en haug med kvasse og frekke tilbakemeldinger som var helt meningsløse.

Er det rart jeg blir forbanna til slutt?

Jeg blir tatt for å være mentalt syk fra første post og folk sier at jeg er gal. Ikke bare her men i mitt liv utenfor internett også og da blir jeg forbanna.

De som klarer å påstå at jeg er syk er faen meg sjuke selv.

Ta å se på deres egne innlegg før dere tar meg for å være idiot osv..

Lenke til kommentar

Foreslår at en admin eller noe stenger tråden, slik at trespiser kan opprette en ny.

har vært så mye uthenging og barnslig oppførsel der personen blir kalt syk, og alt mulig.

Må si at det er flaut at ingen overser stygge ord og ser opp i diskusjonen/ emnet som vil bli tatt opp i stedet for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, denne tråden skal ikke stenges om det ikke er helt nødvendig og det er det ikke og det kommer det aldri til å bli. Må bare holde tråden oppe til etter nyttår når hverdagslivet er normalt igjen. Så kommer det flere folk.

Jeg er og blir trespiser for alltid. Uansett tråd! : o

Lenke til kommentar

Jeg ser at det er mange som er uenig med meg i hvordan vintrene har vært i Norge.

Norge er stort og på vestlandet som noen av dere bor på så er det veldig varmt og fint og lite snø om vinteren. Dere får også det verste været.

Men jeg prata om vintern på store deler av østlandet. Og det stemmer. Jeg veit hva jeg har opplevd så ikke kom her å si at det ikke stemmer.

Men det er vel normalt med 2 mnd regn i strekk annenhver sommer og at det er like varmt(kaldt) på høsten som det var store deler om sommeren. Det er vel vanlig at våren plutselig begynner 3-4 uker før den normalt sett pleier å begynne? Det er vel normalt at det kommer 500 mm på en time i en lokal byge? Det er vel normalt dette at det varierer litt. Det er jo normalt det?

Jeg har vel ikke kommet med nok for at dere skal tro på meg enda?

Lenke til kommentar

Her er oversikt over nedbør de siste 100 årene på vestlandet.

RRA_G3_Month_650_NO.jpg

Du som er både praktisk fysikker og samfunnspsykolog må da kunne svare på hva som skjedde på 70-tallet...

Hva skal vi forresten tro på?

At det regner og blåser, eller noe mer som global oppvarming og helvete på jord?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...