Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Til dere som ikke tok meg på alvor

trespiser

Anbefalte innlegg

OMG... tror nesten jeg begynner å bli forelska igjen. Jeg som likte å være kald og likegyldig men jeg kjenner det begynner å kile i magen alt! Men det er vel for godt til at det kan være likegyldig denne gangen så da er det bare å bruke opp energien som følelse av forelskelse gir og tenke som før (nå)!

Kanskje jeg skal prøve å få meg dame igjen... hmmmm? har jo nesten ikke prata med hu men hu virker skikkelig søt, god og snill. OMG! :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke plag trespiser, han er jo så søt :love:

ifg. profilen så er det en dame/jente vi chatter med... :whistle:

Haha, her har jeg lest hele tråden og så kommer endelig innlegget som oppklarer det hele.

Den var skikkelig grov! ^^

Så hva er dine meninger? :o)

Om du hadde vært reell med reelle bekymringer (noe jeg fremdeles er veldig overbevist om at du ikke er) så hadde nok du vært rimelig hjernevasket. ^^

Takk! :D

Du har vel andre formeninger også? Det er ikke meg det handler om men....?? ->

Ser du kommer i fra Ålesund.. Ble du berørt?

Strømaggregat! Gjett om jeg godtet meg. :)

Nabolaget ble riktignok berørt dog, var vel uten strøm i nesten et døgn. Hadde naturligvis ikke skjedd om det ikke hadde vært for tullingene i kommunestyret som solgte sjela (strømmen) vår for 10 år siden og gjorde oss avhengig av andre kommuner. Var også artig at flesteparten av jallahusene rundt omkring i nabolaget fikk skader mens vårt, som er et av de mest værharde (dog egenbygd) ikke fikk en skramme.

Jeg er litt småslem, er jeg ikke? :!:

Lenke til kommentar

Å herregud da... dere må jo fatte og begripe at jeg er en hardbarka mann og det er egentlig lett å se at jeg ikke er en kvinne? for dere som har lest en viss mengde av det jeg skriver?

Folk blir jo hjernevaska som om de hadde hatt en våt klut inne i hodet.

Kvittering: Var det ikke du som skulle komme til meg i dag å prate og slurpe kaffe?

-----------------------------------------------------------------------------

Hadde du bare bodd i stavanger området :)

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Strømaggregat! Gjett om jeg godtet meg. :)

Nabolaget ble riktignok berørt dog, var vel uten strøm i nesten et døgn. Hadde naturligvis ikke skjedd om det ikke hadde vært for tullingene i kommunestyret som solgte sjela (strømmen) vår for 10 år siden og gjorde oss avhengig av andre kommuner. Var også artig at flesteparten av jallahusene rundt omkring i nabolaget fikk skader mens vårt, som er et av de mest værharde (dog egenbygd) ikke fikk en skramme.

Jeg er litt småslem, er jeg ikke? :!:

du er skikkelig ondskapsfull og litt overtrøtt. Du har ikke gjort noe galt så du er ikke slem gutten min!

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Å herregud da... dere må jo fatte og begripe at jeg er en hardbarka mann og det er egentlig lett å se at jeg ikke er en kvinne? for dere som har lest en viss mengde av det jeg skriver?

Folk blir jo hjernevaska som om de hadde hatt en våt klut inne i hodet.

Kvittering: Var det ikke du som skulle komme til meg i dag å prate og slurpe kaffe?

-----------------------------------------------------------------------------

Hadde du bare bodd i stavanger området :)

hva får deg til å tro at jeg ikke gjør det?

sorry! forumet hang seg opp og jeg trykka jo dritmange ganger så da ble det spam og det var ikke med vilje!

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Nei, virker bare som om du bor i Bergen området eller sørlandet av en eller annen grunn :blush:

jeg bor ikke noen av stedene. Jeg bor på fjellet og det har jeg sagt før!

Jeg sliter med bipolare lidelser og mine kognitive evner er nedsatt.

Kanskje det?

Nei, nå var du litt av en moroklomp :ermm:

Mitt spørsmål er likevel stående, har du en psykiatrisk diagnose?

Slik jeg ser det er du resultatet av en av disse tingene:

1. Psykiatrisk tilfelle: Du hevder du er voksen(?), men oppfører deg utrolig umodent. Hissig, ser mønstre ingen andre ser, ser på deg selv som den eneste som har "skjønt det" osv.

2.

Santa-Claus-Troll-Face.jpg

Fjellet kan være mange steder, her i Rogaland ville vi sagt at det var Sirdalen, men i Oslo området ville vel folk sagt lillehammer området.

Vil du si hvilket fjell det er snakk om? :)

Altså, fjellet.. det er fjellet! Jeg har sagt at jeg bor i fjellet!

Det forklarer jo alt!

files_troll_2.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Istedenfor å prøve å sette trådstarter i et dårlig lys uansett hvordan personen har oppført seg, så bør temaet trådstarter ønsker å ta opp diskuterers. Ikke personen. Om trådstarter lider av eventuelle problemer, så har ingen her inne noe med det å gjøre.

Stopp mobbingen, det er trist å se.

Det har vi prøvd, men han er åpenbart ikke interessert i å diskutere. Han har rett, vi tar feil. Det er hans utgangspunkt.

En av hans åpningsinnlegg:

selvfølgelig er jeg seriøs. Dere får kose dere. De som er mest frekke på nettet er de som kommer fra Bærum o.l så håper dere får oppleve noe skikkelig dritt snart. Da blir dere de svakeste på mange måter. Dere klarer å sitte på ræva å være frekke men resten av oss har faktisk nyttig livserfaring. Det gjelder sikkert folk utenfor bærum også. Dere veit selv hvem dere er så er ikke mer å prate om. Jævla penishuer alle sammen.
Hyggelig kar.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...