Gå til innhold

Til dere som ikke tok meg på alvor

trespiser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult.

Hvis ikke Vidarkri hadde postet bildet, hadde ikke jeg eller alle andre sett bildet.

Hvorfor skal jeg hedre deg på grunn av info som ikke finnes.

uansett hva du mener så har tråden gitt deg noe. Hvis du ikke har noen gode grunner til å være her så er det ingen som tvinger deg til det.

Get a life?

Winter Is Coming

Det er jo bare å si seg enig. Tror det vil bli kaldere de neste mnd'ene

Jepp, og jeg har ikke sagt at det ikke kommer til å bli kaldt i vinter. Jeg har i tidligere tråder skrevet om at vi får en ekstremt kald vinter men det har ikke vært skikkelig vinter enda så det har vi til gode. Ingen som gadd å ta det heller på alvor så lykke til med fyringa.

Det er vanlig med at noen vintere er kalde og noen er varme!

Lenke til kommentar

Kult.

Hvis ikke Vidarkri hadde postet bildet, hadde ikke jeg eller alle andre sett bildet.

Hvorfor skal jeg hedre deg på grunn av info som ikke finnes.

uansett hva du mener så har tråden gitt deg noe. Hvis du ikke har noen gode grunner til å være her så er det ingen som tvinger deg til det.

Get a life?

Winter Is Coming

Det er jo bare å si seg enig. Tror det vil bli kaldere de neste mnd'ene

Jepp, og jeg har ikke sagt at det ikke kommer til å bli kaldt i vinter. Jeg har i tidligere tråder skrevet om at vi får en ekstremt kald vinter men det har ikke vært skikkelig vinter enda så det har vi til gode. Ingen som gadd å ta det heller på alvor så lykke til med fyringa.

Det er vanlig med at noen vintere er kalde og noen er varme!

De siste 10-15 vintrene har vært veldig variable. Men før der igjen så var det alltid minst 1 meter med snø i fra november til mars og 20 minus eller kaldere hver vinter. Bare kakelina tidlig på vinteren eller seint på høsten var en mild periode. Men nå har vi annenhver uke kaldt og varmt og svingningene blir jo bare større og større hver vinter. Har ikke vært mye stabil vinter de siste 15 åra og du er vel ikke så gammel så du tror vel at det er normalt bare fordi du ikke har fått oppleve noe annet.

Lenke til kommentar

Er dere bare en haug med folk i slutten av tenåra og starten av 20 åra?

Da er det ikke så rart dere blir forvirra og ikke skjønner noen ting. Jeg synes synd på dere og håper dere kommer ut av huset en vakker dag.

Dere må jo være veldig lukkede folk som styres av det som er rundt dere og deres følelser og jeg har mistanke om at dere lever livet på en måte som er best for andre mennesker enn dere selv for at ingen skal se hvor svake dere er.

Jeg sier ikke det for å være ekkel men fordi jeg synes synd på folk!

Lenke til kommentar

Lurer bare på en ting. Hvis du nå er så gammel som du prøver å uttrykke deg som, hvorfor har du ikke kommet frem med dette før? Gå til mediene og forklar hele verden at du har skjønt dette, og at alle andre har tatt feil.

Ikke sitt der og bruk denne "nyttige" energien din på alle "idiotene" her inne, men vis at du tar ansvar, mann deg opp, dra ned ballene løft opp puppa, så de dingler gir deg litt attitude og vis verden hva du er lagd av.

For du er vel ikke en sulteforet nerd som sitter hjemme på gutterommet jenterommet og spiser fleinsopp og knipser syre for å se verden i det fantastiske lyset du har oppdaget?

Det at du sitter der og lirer av deg masse tekst, hjelper jo ingen, selv ikke deg, så ikke sitt der med medlidenheten din, gå ut og advar verden om dine oppdagelser.

Helt seriøst, ass!

Endret av traskas waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og meningen med førstepost var?

jeg veit at det har et preg av at jeg var forbanna på de som ikke tar meg på alvor så lett å tro at jeg hadde onde hensikter men det er ikke slik det er. Jeg kommer til å foreta en redigering på den men jeg liker ikke å redigere innleggene mine så jeg prøver å la det ligge men heller gå fremover og ikke bli holdt tilbake av sånne som deg. Nå er nå og førstepost er gammeldags.

Det eneste jeg holder tilbake mot deg er dine egne ord. Gjør deg heller en bjørnetjeneste og rediger posten din for nye mennesker som leser den.

Lenke til kommentar

Tatt fra en annen tråd:

Jeg kan være åpen og ærlig at jeg faktisk er redd for klimaendringer og det som skjer med kloden vår og at jeg har utviklet svak fobi og angst på grunn av det og jeg er litt deprimert og det er vanlig. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg alltid veit hva som er best for meg og da gjør jeg det som er best for meg selv og ikke det som er best for alle andre.

Kanskje du trenger profesjonell hjelp?

Bare ett vennlig råd :innocent:

Lenke til kommentar

Lurer bare på en ting. Hvis du nå er så gammel som du prøver å uttrykke deg som, hvorfor har du ikke kommet frem med dette før? Gå til mediene og forklar hele verden at du har skjønt dette, og at alle andre har tatt feil.

Ikke sitt der og bruk denne "nyttige" energien din på alle "idiotene" her inne, men vis at du tar ansvar, mann deg opp, dra ned ballene løft opp puppa, så de dingler gir deg litt attitude og vis verden hva du er lagd av.

For du er vel ikke en sulteforet nerd som sitter hjemme på gutterommet jenterommet og spiser fleinsopp og knipser syre for å se verden i det fantastiske lyset du har oppdaget?

Det at du sitter der og lirer av deg masse tekst, hjelper jo ingen, selv ikke deg, så ikke sitt der med medlidenheten din, gå ut og advar verden om dine oppdagelser.

Helt seriøst, ass!

Det blir det samme som å spørre deg om hvorfor du ikke har fortalt det du sier nå før nå så det blir for dumt.

Jeg veit at disken har mange smarte folk på de fleste fagfeltene så jeg forventet å få litt sprekere responser men nå er det jo jul og flere tusen nordmenn er isolerte så jeg satser på at det blir andre tider her etter nyttår.

Du har misforstått. Jeg sitter på et av de mest stereotypiske kontorene du kan tenke deg så du får slutte å dømme før du kjenner at du føler det du kjenner.

Det er ikke oppdagelse det handler om, det er forståelse!

Lenke til kommentar

Tatt fra en annen tråd:

Jeg kan være åpen og ærlig at jeg faktisk er redd for klimaendringer og det som skjer med kloden vår og at jeg har utviklet svak fobi og angst på grunn av det og jeg er litt deprimert og det er vanlig. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg alltid veit hva som er best for meg og da gjør jeg det som er best for meg selv og ikke det som er best for alle andre.

det kan vi ta i den andre tråden!

Lenke til kommentar

Tatt fra en annen tråd:

det kan vi ta i den andre tråden!

Er vel ganske relevant å vite at man snakker/chatter med en som lider av angst og fobi og depresjon? Altså med tanke på troverdigheten.

Når man starter tråder som dette så burde du forventet at responsen ble som den ble. Mulig du er smart på mange områder, men sosial intelligens ser det ut til at du mangler litt av.

Jeg har full respekt for at det finnes hvite riddere der ute som gjør alt for å redde den sårbare kloden vår, men når det kommer til dine meninger rundt dette og måten tankene blir distribuert på så blir det helt feil for meg.

Mye av årsaken KAN muligens nettopp være at du trenger hjelp for å hjelpe.

Lenke til kommentar

ikke plag trespiser, han er jo så søt :love:

ifg. profilen så er det en dame/jente vi chatter med... :whistle:

Å herregud da... dere må jo fatte og begripe at jeg er en hardbarka mann og det er egentlig lett å se at jeg ikke er en kvinne? for dere som har lest en viss mengde av det jeg skriver?

Folk blir jo hjernevaska som om de hadde hatt en våt klut inne i hodet.

Kvittering: Var det ikke du som skulle komme til meg i dag å prate og slurpe kaffe?

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Haha, her har jeg lest hele tråden og så kommer endelig innlegget som oppklarer det hele.

Den var skikkelig grov! ^^

Så hva er dine meninger? :o)

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Å herregud da... dere må jo fatte og begripe at jeg er en hardbarka mann og det er egentlig lett å se at jeg ikke er en kvinne? for dere som har lest en viss mengde av det jeg skriver?

Det innlegget der sto det respekt av mister :!:

Lenke til kommentar

Det innlegget der sto det respekt av mister :!:

Takk!

Lenke til kommentar

Det innlegget der sto det respekt av frue :!:

Takk!

Takk for i aften frue :!:

Ikke gi opp... du er nær ved å vinne annsikt i denne tråden nå ;)

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar

Haha, her har jeg lest hele tråden og så kommer endelig innlegget som oppklarer det hele.

Om du hadde vært reell med reelle bekymringer (noe jeg fremdeles er veldig overbevist om at du ikke er) så hadde nok du vært rimelig hjernevasket. ^^

Lenke til kommentar

Om du hadde vært reell med reelle bekymringer (noe jeg fremdeles er veldig overbevist om at du ikke er) så hadde nok du vært rimelig hjernevasket. ^^

Takk! :D

Du har vel andre formeninger også? Det er ikke meg det handler om men....?? ->

Ser du kommer i fra Ålesund.. Ble du berørt?

Endret av trespiser
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...