trespiser Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Hei, Til dere som lo av meg og ikke tok meg på alvor når de lokale og svært kraftige klimakatastrofene jeg har opplevd i 2011 så håper jeg at dere fikk en støkk i fra Dagmar. Håper det tar flere dager før dere får tilbake strømmen og jeg håper det kommer flere uvær som er minst like kraftige. Hadde bygda jeg bodde i vært litt mer sivilisert og mindre isolert i fra omverdenen så hadde det stått mer om det som har skjedd i avisa også men det er det ikke. Avisa er vel det eneste dere klarer å ta til dere ny informasjon i fra og ikke en psykotisk tulling som meg. Bare vent... Det kommer flere uvær og jeg håper dere lærer og jeg håper dere har vært redde og er redde og at dere får kjenne livet på kroppen. Dere trenger frykt og usikkerhet nå. Jeg løfter ikke en forbanna finger for å hjelpe noen eventuelle offer eller trengende etter Dagmar med mindre det er folk jeg kjenner personlig men det må vurderes. Jeg er uberørt av Dagmar så jeg fortsetter alt som før. Godt nytt år! Det er sånn at den som ler sist, er den som ler best og nå ler jeg sist. Velkommen etter! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tommsern92 Skrevet 26. desember 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Hei, Til dere som lo av meg og ikke tok meg på alvor når de lokale og svært kraftige klimakatastrofene jeg har opplevd i 2011 så håper jeg at dere fikk en støkk i fra Dagmar. Håper det tar flere dager før dere får tilbake strømmen og jeg håper det kommer flere uvær som er minst like kraftige. Hadde bygda jeg bodde i vært litt mer sivilisert og mindre isolert i fra omverdenen så hadde det stått mer om det som har skjedd i avisa også men det er det ikke. Avisa er vel det eneste dere klarer å ta til dere ny informasjon i fra og ikke en psykotisk tulling som meg. Bare vent... Det kommer flere uvær og jeg håper dere lærer og jeg håper dere har vært redde og er redde og at dere får kjenne livet på kroppen. Dere trenger frykt og usikkerhet nå. Jeg løfter ikke en forbanna finger for å hjelpe noen eventuelle offer eller trengende etter Dagmar med mindre det er folk jeg kjenner personlig men det må vurderes. Jeg er uberørt av Dagmar så jeg fortsetter alt som før. Godt nytt år! Det er sånn at den som ler sist, er den som ler best og nå ler jeg sist. Velkommen etter! Awwwww, u mad? 53 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Nei, er ikke det. Jeg fryder meg over det som Dagmar har gjort og i kveld kommer det ny storm! :D:D:D Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyd Skrevet 26. desember 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Hei, Til dere som lo av meg og ikke tok meg på alvor når de lokale og svært kraftige klimakatastrofene jeg har opplevd i 2011 så håper jeg at dere fikk en støkk i fra Dagmar. Håper det tar flere dager før dere får tilbake strømmen og jeg håper det kommer flere uvær som er minst like kraftige. Hadde bygda jeg bodde i vært litt mer sivilisert og mindre isolert i fra omverdenen så hadde det stått mer om det som har skjedd i avisa også men det er det ikke. Avisa er vel det eneste dere klarer å ta til dere ny informasjon i fra og ikke en psykotisk tulling som meg. Bare vent... Det kommer flere uvær og jeg håper dere lærer og jeg håper dere har vært redde og er redde og at dere får kjenne livet på kroppen. Dere trenger frykt og usikkerhet nå. Jeg løfter ikke en forbanna finger for å hjelpe noen eventuelle offer eller trengende etter Dagmar med mindre det er folk jeg kjenner personlig men det må vurderes. Jeg er uberørt av Dagmar så jeg fortsetter alt som før. Godt nytt år! Det er sånn at den som ler sist, er den som ler best og nå ler jeg sist. Velkommen etter! Hmm, not sure if serious 14 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) selvfølgelig er jeg seriøs. Dere får kose dere. De som er mest frekke på nettet er de som kommer fra Bærum o.l så håper dere får oppleve noe skikkelig dritt snart. Da blir dere de svakeste på mange måter. Dere klarer å sitte på ræva å være frekke men resten av oss har faktisk nyttig livserfaring. Det gjelder sikkert folk utenfor bærum også. Dere veit selv hvem dere er så er ikke mer å prate om. Endret 28. desember 2011 av trespiser 2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Der jeg kommer fra kalles dette vinterstorm og er slettes ikke unormalt. Og nei jeg kommer ikke fra Trondheim men mye lengere nord. Husk det har vært like ille før, det begynner bare å bli noen år siden sist. I gamledager kaltes det skitvær eller storm mens nå kalles det ekstremvær. Været er det samme mens navnet er nytt og tilpasset global klimaforandring. Dette er vær gutter ikke klimaforandringer, og for dere som er uenige så var dette svaret på hvorfor det var så inni hamperæva kaldt så lenge i fjord og forfjord vinter. Endret 26. desember 2011 av perpyro 4 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Der jeg kommer fra kalles dette vinterstorm og er slettes ikke unormalt. Husk det har vært like ille før, detbegynner bare å bli noen år siden sist. I gamledager kaltes det skitvær eller storm mens nå kalles det ekstremvær. Været er det samme mens navnet er nytt og tilpasset global klimaforandring. Dette er vær gutter ikke klimaforandringer, og for dere som er uenige så var dette svaret på hvorfor det var så inni hamperæva kaldt så lenge i fjord og forfjord vinter. Hva faen er det det har med saken å gjøre? Kan ikke huske sist det var 100.000 folk i Norge som mista strømmen eller at HV eller SF har vært ute for å hjelpe folk. Selvfølgelig er det vær! Har ikke påstått noe annet hvis det er det du tror. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Heimeværnet er ute og hjelper folk støtt og stadig i følge bror min som har deltatt i noen stormer tidligere om åra. I 1991 var det minst like mange som mista strømmen og nordvestlandet var omtrent all skog lagt ned. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dufen Skrevet 26. desember 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Storm? Det e fan ikkje storm før hestan å kyrn ligg langflat på marka å klore sæ fast førr ikkje å flyga avgårde. Nei gutt, du har ikkje sedd mykje dårlig vær ska æ sei dæ... 50 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Selv om det er vanlig med Tornado i amerika så betyr ikke det at det er vanlig her i Norge... Det er vanlig med hardere vær oppi Finnmark eller Samelandet hvor du sitter men det er ikke så langt man skal reise før det været er unormalt. Det er ikke lenge siden vi hadde Berit mend det er vel bare smågodt i forhold til Dagmar. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Bønder assa. Det er spesielle folk..... :S Skulle trudd de manglet sosiale antenner Men du skal vite det at det er du som betaler skadene Endret 26. desember 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 For å nyansere litt så bygde folk i gamledager på steder der vinden ikke tok så kraftig og var det værutsatt blei det bygget deretter med bardunering og det hele. I dag bygger vi hvorsomhelst og gjerne med en overbetalt designer som har fått bestemme husets fasade med mye glass helt nede i fjærasteinene eller på en knaus med god utsikt. I tillegg har vi blitt flere så når uhellet først er ute rammer det flere. Så moderne byggestil og flere fok er en del av skylda for at det går hardere for seg nå en før. 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Selv om det er vanlig med Tornado i amerika så betyr ikke det at det er vanlig her i Norge... Det er vanlig med hardere vær oppi Finnmark eller Samelandet hvor du sitter men det er ikke så langt man skal reise før det været er unormalt. Det er ikke lenge siden vi hadde Berit mend det er vel bare smågodt i forhold til Dagmar. Den nevnte stormen på nordvestlandet i 1991 la flat mye skog og kastet rundt på biler som om det var leketøy. Men mørekysten ligger sikkert nærmere sameland en sinsenkrysset. Endret 26. desember 2011 av perpyro Lenke til kommentar
Populært innlegg hightow Skrevet 26. desember 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 selvfølgelig er jeg seriøs. Dere får kose dere. De som er mest frekke på nettet er de som kommer fra Bærum o.l så håper dere får oppleve noe skikkelig dritt snart. Da blir dere de svakeste på mange måter. Dere klarer å sitte på ræva å være frekke men resten av oss har faktisk nyttig livserfaring. Det gjelder sikkert folk utenfor bærum også. Dere veit selv hvem dere er så er ikke mer å prate om. Jævla penishuer alle sammen. Men å så sint da. Noen har ikke fått julegavene de ønsket seg ... 11 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 selvfølgelig er jeg seriøs. Dere får kose dere. De som er mest frekke på nettet er de som kommer fra Bærum o.l så håper dere får oppleve noe skikkelig dritt snart. Da blir dere de svakeste på mange måter. Dere klarer å sitte på ræva å være frekke men resten av oss har faktisk nyttig livserfaring. Det gjelder sikkert folk utenfor bærum også. Dere veit selv hvem dere er så er ikke mer å prate om. Jævla penishuer alle sammen. Men å så sint da. Noen har ikke fått julegavene de ønsket seg ... Ikke alle er like bortskjemte! Tar ikke jula så veldig alvorlig. Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Hvem er du og hva gjør du på nettet? Gå å for sauene dine 6 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Hvem er du og hva gjør du på nettet? Gå å for sauene dine Siden du er litt treg i det moderne samfunn så kan vel jeg tillate meg å spørre deg om det samme? Du trenger ikke å mobbe eventuelle bønder. Lurer på hva du hadde gjort hvis ingen hadde hatt sau eller var bønder. Da er jeg sikker på at du hadde vært en av de som hadde klaga mest. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 For å nyansere litt så bygde folk i gamledager på steder der vinden ikke tok så kraftig og var det værutsatt blei det bygget deretter med bardunering og det hele. I dag bygger vi hvorsomhelst og gjerne med en overbetalt designer som har fått bestemme husets fasade med mye glass helt nede i fjærasteinene eller på en knaus med god utsikt. I tillegg har vi blitt flere så når uhellet først er ute rammer det flere. Så moderne byggestil og flere fok er en del av skylda for at det går hardere for seg nå en før. THIS! I Birtavarre i Troms ble det bygget et gamlehjem med store vindusflater rett i mot vinden i en dal. Alle som bor der har bygd husene sine slik at vinden ikke tar på vinduer eller rett på en vegg, men her har altså urbane nyutdannete ingeniører fått fritt spillerom og har klart å drite seg selv totalt ut. Bygget måtte selvfølgelig bygges om... :!: Hvem er du og hva gjør du på nettet? Gå å for sauene dine Man forer ikke sauer midt på dagen, bygutt... 4 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Dere må da være forvirra. Er jeg bygutt eller bonde???? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=R1bIhZO7o3k&feature=related 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg