Gå til innhold

Hjelp - ny TV: 55" LED til under 16 000?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Er på utkikk etter en ny 55" LED TV, i prisklassen 10 000 - 16 000 (kan eventuelt gå litt over, komplett har visst en god deal nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648177#info). Jeg har ikke noe særlig erfaring med TV, bildekvalitet, software osv.

Er det noen merker som har mye bedre bildekvalitet enn andre? Vet at Plasma gir bedre sortnivå, men TV'en skal stå i et lyst rom, så det blir vell ikke aktuelt. Står for øyeblikket mellom Sony og Samsung - er det stor forskjell mellom disse to/eventuelt noen andre merker jeg bør vurdere?

Så langt har jeg sett mye på denne fra sony, og denne fra samsung, i tillegg til deres 7-serie.

Vil helst ikke ha noe mindre enn 55", men kan kanskje presse meg ned mot 52" om det er stor forskjell i kvalitet. Den vil blir brukt hovedsakelig til spill og film, kanskje litt TV etterhvert, men jeg har ikke noe særlig fokus på det. Jeg vil sannsynligvis også koble en PC og kanskje Apple TV til den.

TV'en skal festes på vegg, så en smal ramme er viktig. Og full HD, selvfølgelig.

Sorry hvis jeg er veldig kresen, og på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...