OscarWoHA Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vi , hvertfall jeg, snakker om at digital impuls har bedre utvalg en mp.... Okai... Da må isåfall DI ha en stor butikk Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvilket stjele gebyr ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vi , hvertfall jeg, snakker om at digital impuls har bedre utvalg en mp.... Okai... Da må isåfall DI ha en stor butikk Butikken er faktisk ganske liten! De har ikke så mye inne , men man kan bestille ALT mp har til samme pris! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vi , hvertfall jeg, snakker om at digital impuls har bedre utvalg en mp.... Trudde vi prata om underskrifts kampanje jeg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vi , hvertfall jeg, snakker om at digital impuls har bedre utvalg en mp.... Trudde vi prata om underskrifts kampanje jeg Vi gjorde det... helt til vi begynte med at mp er dårlig og at den butikken fins i oslo.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ser 0 underskrifter.... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 *skriver under* synst de har unødvenfig høyt gebyr... 100 kr for og putte en ting i en pose + frakt er jo latterlig. Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Med fare for å bli ansett som MP -whore. Denne tråden er feilpostet og i tillegg er det en tellepost (så god som noen). På grunn av de to tingene - OG BARE DE - stenger jeg denne tråden. For øvrig tror jeg det beste er om du sender en mail til MP og klager. Få gjerne flere med deg, men ikke vha. feilposta telletråder. ...This threads is killin'me It's just to much! Why do they start them? It's... THREADCLOSIN' BLUES! (guitar solo wheepin') -moderator "blues" yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg