Gå til innhold

Underskriftskampanje mot Microplex sitt "stjele" g

vifteovn

Anbefalte innlegg

Underskriftskampanje mot Microplex sitt "stjele" gebyr

Ja, slikt vil vi ikke ha! Jeg og mange andre er faste kunder og har hørt i lang tid at de skal fikse på det, men ingenting skjer jo! Hvorfor klarer 3dfxcool.no det? 3dfx er jo atpåtil billigere på det meste, så microplex hør etter fiks det systeme deres! vi er LEI!

Alle som er enige skriv nicket deres her ;) det holder. De som ikke er enige og slavisk bestiller alt som er på microplex, trenger ikke og svare på denne tråden. Viss vi blir mange nok får de kanskje fart i sakene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del må de gjerne fjerne det gebyret, men det forutsetter at de ikke setter opp prisen på de andre varene... Og det vet jeg ville skje i et sånt tilfelle :roll: ergo, bare la de ha det gebyret på "hele" 20 kr eller hva det nå er.

Forøvrig vil dyre varer ramme alle kunder. Men et gebyr på noen kr derimot "svir" egentlig bare for de som kjøper lite, mens store kunder har en fordel.

At Microplex er litt dyrere ellers kommer vel av det store lageret med varer de sitter inne med.

Lenke til kommentar
her i oslo er det en butikk som får tak i ALT det mp har til samme pris, unntagen porto!!

Digital impuls? Tror ikke de har like stort utvalg som mp.

Jepp!! JO, de har vell kansje bedre siden de har alt det mp har pluss litt ekstra!!

De har ikke bla. Ok.no t-skjorte, etches, modde saker og MASSE MER!!! Men de har mye... også mye av det komplett har... /me sense Suksess for DI i fremtiden

Lenke til kommentar
her i oslo er det en butikk som får tak i ALT det mp har til samme pris, unntagen porto!!

Digital impuls? Tror ikke de har like stort utvalg som mp.

Jepp!! JO, de har vell kansje bedre siden de har alt det mp har pluss litt ekstra!!

De har ikke bla. Ok.no t-skjorte, etches, modde saker og MASSE MER!!! Men de har mye... også mye av det komplett har... /me sense Suksess for DI i fremtiden

Men poenget er at de kan bestille det til samme pris!! og sist gang jeg var der hadde de stilt ut Lian LI akvarium og katoder ved disken!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...