vifteovn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Underskriftskampanje mot Microplex sitt "stjele" gebyr Ja, slikt vil vi ikke ha! Jeg og mange andre er faste kunder og har hørt i lang tid at de skal fikse på det, men ingenting skjer jo! Hvorfor klarer 3dfxcool.no det? 3dfx er jo atpåtil billigere på det meste, så microplex hør etter fiks det systeme deres! vi er LEI! Alle som er enige skriv nicket deres her det holder. De som ikke er enige og slavisk bestiller alt som er på microplex, trenger ikke og svare på denne tråden. Viss vi blir mange nok får de kanskje fart i sakene Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 De som ikker er enige og slavisk bestiller alt som er på microplex trenger ikke og svare på denne tråden. [irritere]Du får ikke min underskrift. Er evig Microplex patriot.... [/irritere] Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 du får ikke med meg heller Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Det var da fælt da Hvofor vil dere betale 100kr ekstra på noe som er unødvendig? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Tror du virkelig denne kampanjen kommer til å fungere? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Egentlig ikke, derfor den er postet i søppel, men håper jo at folk tenker seg litt om. Jeg ser ingen bakdeler av at vi kan bestille på mp slik som 3dfx fikser det. Jeg hadde nok kjøpte mer der viss de hadde hatt et mer "sosialistisk" system. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 bla bla sosialistisk system. hehe. liker siggen min du:P Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 her i oslo er det en butikk som får tak i ALT det mp har til samme pris, unntagen porto!! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 her i oslo er det en butikk som får tak i ALT det mp har til samme pris, unntagen porto!! Digital impuls? Tror ikke de har like stort utvalg som mp. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvilket gebyr snakker du om? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 hm, er ikke helt sikkert hihi der røk alle argumentene mine men det er iallefall noe som gjør at microplex blir 100kr dyrere enn 3dfxcool på en like billig ting Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Mener du at alt Microplex selger er 100,- dyrere enn hos tredeeffekskul? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 For min del må de gjerne fjerne det gebyret, men det forutsetter at de ikke setter opp prisen på de andre varene... Og det vet jeg ville skje i et sånt tilfelle ergo, bare la de ha det gebyret på "hele" 20 kr eller hva det nå er. Forøvrig vil dyre varer ramme alle kunder. Men et gebyr på noen kr derimot "svir" egentlig bare for de som kjøper lite, mens store kunder har en fordel. At Microplex er litt dyrere ellers kommer vel av det store lageret med varer de sitter inne med. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 her i oslo er det en butikk som får tak i ALT det mp har til samme pris, unntagen porto!! Digital impuls? Tror ikke de har like stort utvalg som mp. Jepp!! JO, de har vell kansje bedre siden de har alt det mp har pluss litt ekstra!! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 "mircoplex har aldri noe når jeg skal bestille der :D" nåja det er vel på mer en 20kr da... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 her i oslo er det en butikk som får tak i ALT det mp har til samme pris, unntagen porto!! Digital impuls? Tror ikke de har like stort utvalg som mp. Jepp!! JO, de har vell kansje bedre siden de har alt det mp har pluss litt ekstra!! De har ikke bla. Ok.no t-skjorte, etches, modde saker og MASSE MER!!! Men de har mye... også mye av det komplett har... /me sense Suksess for DI i fremtiden Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 her i oslo er det en butikk som får tak i ALT det mp har til samme pris, unntagen porto!! Digital impuls? Tror ikke de har like stort utvalg som mp. Jepp!! JO, de har vell kansje bedre siden de har alt det mp har pluss litt ekstra!! De har ikke bla. Ok.no t-skjorte, etches, modde saker og MASSE MER!!! Men de har mye... også mye av det komplett har... /me sense Suksess for DI i fremtiden Men poenget er at de kan bestille det til samme pris!! og sist gang jeg var der hadde de stilt ut Lian LI akvarium og katoder ved disken!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Nei.. Det gjør faktisk ikke jeg heller.... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vi , hvertfall jeg, snakker om at digital impuls har bedre utvalg en mp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg