spamex Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei Jeg fikk til jul SWTOR og ble glad for det. Men når jeg hadde aktivert cd-keyen og laga bruker fant jeg ut at jeg må betale 109 kr i måneden for å kunne spille. Dette visste ikke foreldra mine som ga meg spillet eller jeg. Jeg har ikke råd til å betale penger i måneden for å spill. Så spørsmålet mitt er om jeg kan levere tilbake spillet til butikken? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Jeg har mine tvil om at du får levert det tilbake, siden jeg tipper på at de bak kassa ville si at foreldra dine burde sjekka det ut før de kjøpte spillet. Tror kanskje det hadde funket om du ikke hadde aktivert spillet. Men er det ikke med litt spilletid nå med spillet? Pleier å være 1 mnd eller noe slikt. Endret 26. desember 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Takk for svar. Ok, det var dumt. Da får det stå i hylla til jeg skaffer penger. Jeg fikk ikke med noe spilletid. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kan kjøpe 60dagers gamecard ca 200,- til det om du ikke kan få brukt credit card. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1019390 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Skal få kjøpt en sånn så jeg får prøvd spillet Håper virkelig spillet er såpass bra at det er verdt det. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Trodde det pleide å følge med 1 mnd spilletid på MMO. Må vel bare legge inn kredittkort etc. for å få bruke den. Etter en måned blir du vel trukket for en måned til? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 vel siden du har aktiver cd keyen så får du ikke levert spillet tilbake, men ja det følger med 30 dager gamingtid men for å få det så må du først enten legge til et kredittkort eller et gamingcard Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Var det jeg også trodde. Siden jeg fikk det med på både WoW og Rift. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Registrer et kredittkort og "cancel subscription" med en gang, så får du 30 dager uten at noe trekkes fra kortet såvidt jeg vet. 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Ok, skal prøve å registrere ett kredittkort Endret 26. desember 2011 av WilliamMJ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Selvfølgelig kjipt at du ikke fikk vite at det kostet penger før du hadde brukt CD-keyen, men til alle MMO's forsvar så står det på coveret at det krever aktiv subscription. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Så det nå, stod med liten skrift helt nederst på framsida Står at jeg har 28 dager spilletid igjen. Men når jeg prøver å starte spillet så kommer det ikke er noen aktive Subscriptions. Endret 26. desember 2011 av WilliamMJ Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du må registrere et kredittkort, så får du spille. Det blir ikke trukket noe fra kortet før spilletiden går ut, om du avsluttet subscription trekkes det ikke noe uansett. Siden det følger med 30 dager gratis. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg har registrert et kredittkort, men trenger vel ikke å starte en subscription for å få spilt når det står at jeg har 28 dager igjen? Lenke til kommentar
Puro Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det er bra foreldre er observante på hva de kjøper til unga. Tviler på at du får levert det tilbake da det er åpnet og de ikke kan være sikker på om CS-key'n har blitt brukt eller ikke. Med en gang du har registrert spillet er det brukt og varen er ikke returnerbar til butikk men du kan klage til EA Norge. PS: neste gang be foreldra dine være litt glupa i panna og ikke kjøpe ett MMO om folk ikke kan spille det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du trenger vel ikke å gjenta ting som allerede har blitt sagt i tråden fra før av og si at foreldra skulle vært litt glupere i panna er bare tåpeligt. 3 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 60 dager spilletid koster ca 140 på amazon.co.uk Da er du hvertfall nede i 70 kr/mnd Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Fikk til å spille 30 dager gratis nå Hittils så virker det ganske bra, så får se om jeg kjøper noen måneder til. Tusen takk for hjelpen 2 Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 "1 måned følger med" vil si at prisen er så høy at det er innbakt når du kjøper det. Lenke til kommentar
JayMJay Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Får du ikke levert tilbake spill lenger pågrunn av at CD KEYEN er brukt er ikke det bare BS. Lenge siden jeg har hatt noen hardcovers, men jeg veit at du kan få nye cd-keys i butikken.(eller jeg har hvertfall fått det "Back in the Olden Days") Men nå som du gamer og har det bra er vel alt vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå