Rankiz Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Har nylig solgt min iPhone 4 og gått til innkjøp av en Samsung Galaxy Nexus. Ble forelsket i hvor lett Safari (for iPhone) nettleseren var å bruke og har ENDA ikke funnet en nettleser som er like god for android. Det som er ekstremt viktig for meg er enkel tilgang til de fanene du har oppe, med en knapp som er i selve nettleseren hele tiden. Likte ikke Opera, så derfor prøvde jeg Dolphin Browser, men synes det å bytte faner var tungvindt på den. Skyfire har alt for mye unødvendig, mens Firefox var ganske god, enkelt tilgang til faner ved å swipe til høyre, men litt kronglete å lukke de osv. Det nærmeste gode alternativet jeg fant var Ninesky, der hadde man veldig enkel tilgang til fanene sine, MEN det er en irriterende zoom +/- knapp som alltid er i veien når man scroller, i tillegg til at ikke fant noe bokmerke knapp.. Så noen som har noen nye anbefalinger eller tips til hvilken nettleser jeg burde bruke? EDIT: Har testet ut Boat Browser, som jeg likte svært godt! Her kan man customize verktøylinjen nederst, og siden Nexus har tilbakeknapp integrert i telefonen fikset jeg toolbaren slik at den så slik ut: Forward button - Google search button - Bookmarks - Faner - More Boat Browser er like rask som Opera mini, MEN bruker lagrer sidene annerledes slik at den bruker litt mer datamengde enn Dolphin HD og den standard android nettleseren. Endret 26. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Ellers så hadde Dolphin Mini alle funksjonen jeg trengte, men litt av problemet var at mange av disse er øverst, slik at jeg må strekke hånda hele tiden for å nå de. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Den integrerte har jo rask tilgang. Er bare å trykke på knappen oppe til høyre Edit: leste ikke siste post Endret 26. desember 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Om du går på lab settings i den orginale nettleseren kan du hente ned en fantastisk god tab løsning:-) Du kan se det i bruk 5.40 ut i dette klippet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå