PyrionZ Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har noen problemer med deathaddern i diverse programmer og spill. Greia er rett og slett at musepekeren oppfører seg som om den kun kan gå i piksler, når det blir veldig lite bevegelse (typ sniping i BF) Det som irriterer meg mest er når jeg skal snipe i BF, hvis en person havner på lang avstand, så kan han havne i mellom disse "pikslene" musa går i. Noe som resulterer i at crosshairet hopper over personen jeg skal skyte, og over på andre siden av han. Er vanskelig å forklare dette noe bedre, men har dere tips til noen musematter som skal gi god presisjon? Har brukt to matter der dette har vært et problem, den første var en Steelseries i "toppklassen" for 2-3år tilbake. Og den jeg sitter med nå er en XFX warpad. Hadde problemer med begge. Forresten, trives best med 900dpi sånn generelt, men hva er polling rate? Blei mange spørsmål, men håper noen kan hjelpe meg med mesteparten av de! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Den beste "presisjonsmatta" jeg kjenner til er Razer sin Scarab med "Fractal 2.0" underlag. Den er ikke perfekt, det finnes nok enda bedre, men den beste jeg har prøvd, og har prøvd en del forskjellige. Den holder seg glatt og er meeeeget slitesterk sammenlignet med de andre mattene jeg har prøvd. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648476 Endret 26. desember 2011 av Nator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå