Gå til innhold

Warcraft 3 til 49kr!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk spillet idag! (Bestillte på mandag)

Artig spill (har bare rukket å spille 20 min, for jeg skal på jobb nå)

Gleder meg til imorgen.......... WC3

Artig, det er jo genialt! helt erlig så er artig en nedværgelse av et sykt bra spill!

hilsen freak!

Lenke til kommentar

Jaha.. nå er det gjort dah. Fant spillet i postkassen når jeg kom hjem i går. Satte meg ned etter å ha spilt GTA VC en liten stund, tenkte jeg kunne innstallere Warcraft III for å ha det klart til senere. 3 timer senere: WTF .. hva skjedde?! :D:woot:

Det går utrolig bra til og med på den crappy P3-500 maskinen jeg bruker for tiden, jeg ble nesten sjokkert over hvor bra det faktisk går. Og jeg visste ikke at Warcraft er som en tøffere utgave av Settlers (mye tøffere), og med mye bedre spillestil. Tror jeg har fått dilla allerede. Nå er klokka kvart over 9 på formiddagen, og jeg er ikke hjemme før 16.. ARGH.

Lenke til kommentar

Hehe. Kjøpte 2 stk jeg og. En til broderen, og en til å bruke dersom noen andre kompiser av meg vil være med å spille. Jeg kjøpte til meg selv da det kom ut i fjor sommer. Expansjonen har jeg også kjøpt fra før...

Tenkte å prøve meg litt mer på battle.net nå, er det vanskelig å finne ut av det? Kan man velge hvem man vil spille med der?

Lenke til kommentar
Hehe. Kjøpte 2 stk jeg og. En til broderen, og en til å bruke dersom noen andre kompiser av meg vil være med å spille. Jeg kjøpte til meg selv da det kom ut i fjor sommer. Expansjonen har jeg også kjøpt fra før...

Tenkte å prøve meg litt mer på battle.net nå, er det vanskelig å finne ut av det? Kan man velge hvem man vil spille med der?

hva med å lese manualen?

Lenke til kommentar
Neida, det er ikke snakk om en luguber piratkopi eller lignende.

Fra i morgen selger Elkjøp Warcraft 3 for 49 kronestykker.

Jeg jobber ikke på elkjøp forresten, kunne ikke falle meg inn, handler ikke der en gang. De er noen luringer hele gjengen.  

MEN tenkte at hvis det fremdeles er en og annen stakkar som ikke har skaffet seg fullversjon med eget serienummer til online-spilling, så har du sjansen nå!

er det forstsatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...