Döden Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Fikk spillet idag! (Bestillte på mandag) Artig spill (har bare rukket å spille 20 min, for jeg skal på jobb nå) Gleder meg til imorgen.......... WC3 Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Fikk spillet idag! (Bestillte på mandag)Artig spill (har bare rukket å spille 20 min, for jeg skal på jobb nå) Gleder meg til imorgen.......... WC3 Artig, det er jo genialt! helt erlig så er artig en nedværgelse av et sykt bra spill! hilsen freak! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Elkjøp hadde ein lignande kampanje når det gjalt starcraft. STORE korger stappa med starcraft.... Håper dei kan gjøre sånn med frozen throne også Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jaha.. nå er det gjort dah. Fant spillet i postkassen når jeg kom hjem i går. Satte meg ned etter å ha spilt GTA VC en liten stund, tenkte jeg kunne innstallere Warcraft III for å ha det klart til senere. 3 timer senere: WTF .. hva skjedde?! Det går utrolig bra til og med på den crappy P3-500 maskinen jeg bruker for tiden, jeg ble nesten sjokkert over hvor bra det faktisk går. Og jeg visste ikke at Warcraft er som en tøffere utgave av Settlers (mye tøffere), og med mye bedre spillestil. Tror jeg har fått dilla allerede. Nå er klokka kvart over 9 på formiddagen, og jeg er ikke hjemme før 16.. ARGH. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 hm.. kampanjen virket som den skulle. det tok én dag før jeg kjøpte the frozen throne (samt diablo2:lod og SWG). Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hehe. Kjøpte 2 stk jeg og. En til broderen, og en til å bruke dersom noen andre kompiser av meg vil være med å spille. Jeg kjøpte til meg selv da det kom ut i fjor sommer. Expansjonen har jeg også kjøpt fra før... Tenkte å prøve meg litt mer på battle.net nå, er det vanskelig å finne ut av det? Kan man velge hvem man vil spille med der? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hehe. Kjøpte 2 stk jeg og. En til broderen, og en til å bruke dersom noen andre kompiser av meg vil være med å spille. Jeg kjøpte til meg selv da det kom ut i fjor sommer. Expansjonen har jeg også kjøpt fra før... Tenkte å prøve meg litt mer på battle.net nå, er det vanskelig å finne ut av det? Kan man velge hvem man vil spille med der? hva med å lese manualen? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ikke så dumt det gjerne :oops: Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 I tillegg til WC3 RoC til 49,- fikk jeg også med meg en StarCraft+Broodwar Bestseller pakke til 49,- også. Og det beste av alt er jo at de fungerer utmerket i linux Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ikke så dumt det gjerne :oops: Signaturen din passet deg jo ganske godt ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Da har jeg også kjøpt WC3 Allerede(?) oppe i level 3 på battle.net nick; tomMmen Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Neida, det er ikke snakk om en luguber piratkopi eller lignende.Fra i morgen selger Elkjøp Warcraft 3 for 49 kronestykker. Jeg jobber ikke på elkjøp forresten, kunne ikke falle meg inn, handler ikke der en gang. De er noen luringer hele gjengen. MEN tenkte at hvis det fremdeles er en og annen stakkar som ikke har skaffet seg fullversjon med eget serienummer til online-spilling, så har du sjansen nå! er det forstsatt? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 se på http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...roductpage_text ja! Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 er det fortsatt på tilbud!?!?!?! :o :o :o :o Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 er det fortsatt på tilbud!?!?!?! :o :o :o :o Jepp, det er fortsatt på tilbud! Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå