Hidden Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 The Others er knallbra, samme med Traffic. Siden du liker "The Ohers", bør du absolutt kjøpe "The Gift" også, den er vanvittig spennende og fås billig. Lenke til kommentar
carp Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 For dem som bor litt ut i distriktene... ta en kikk her:http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_BrowseCatalog-Redirect BRA! Det som er poenget med den avisa.. Som jeg sa, denne kampanjen gjaldt ikke alle elkjøpbutikker (Kort: De som er eid av elkjøpkonsernet er med, de som er selveid er ikke med..), men siden majoriteten er eid av elkjøpkonsernet, er de fleste med Det er derfor avisa oppfordrer til å kjøpe fra www.elkjop.no , slik at alle kan få spillet.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Var mye bra priser inni der, jo! Men seriøst, nå SKAL hele kameratflokken min ha seg WC3... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Da er jeg en stykk WC3-RoC rikere, og 49,- fattigere. *ler* Men gjør bare slik jeg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 så det , det er sykt billig , men jeg er så smart at jeg har det fra før. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Etter å ha kjørt til to forskjellige butikker, fortalte en fyr jeg snakka med på elkjøp at dette tilbudet bare gjaldt web shopen som hadde stukket av med nesten alle WC 3 kopiene. Vet ikke jeg altså! Men til slutt bestillte jeg og "josten" 1 kopi hver fra webshopen! (Lange vente tid eller?? -får det sendt som brev! ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Etter å ha kjørt til to forskjellige butikker, fortalte en fyr jeg snakka med på elkjøp at dette tilbudet bare gjaldt web shopen som hadde stukket av med nesten alle WC 3 kopiene. jepp.. satans irriterende når man har ventet i kø i tre kvartér. heldigvis hadde jeg andre ting jeg skulle på elkjøp den dagen, så det var ikke en total bomtur. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hvis folk hadde lest reklame bladet fra ELkjøp litt nøyere(eller ikkje så nøye engang ) hadde nok de fleste fort sett at tilbudet kun gjalt web sjappa Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hvis folk hadde lest reklame bladet fra ELkjøp litt nøyere(eller ikkje så nøye engang ) hadde nok de fleste fort sett at tilbudet kun gjalt web sjappa Det gjelder nok ikke bare på web, for det selges på Elkjøp i Trondheim (ved City Syd) til 49,- Der hadde de mange eksemplarer inne også (i går). Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Handlet Warcraft 3 på Elkjøp i Hamar (Olrud, egentlig Ringsaker) i går, og betalte bare 49.- Så det gjelder nok ikke bare Web. Regner med å få skikkelig juling på Battlenet.. 8) Lenke til kommentar
slimer Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 neida, alle butikker skal være med..jeg jobber i en privat eid elkjøp butikk selv og vi e er med på kampanjen... Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 kjøpte det i går, de sa 199 kr men jeg sa, nei se i avisa. jeg skal ha for 49 kr. fikk for 49. kjempe gøy at jeg da ikke har grafikkort til å spille med nå, ødelagt! kjøpe nytt fort! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 på el-kjøp i stavanger/forus, sa de at det var forsinket til fredag eller no slikt....argh... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 på el-kjøp i stavanger/forus, sa de at det var forsinket til fredag eller no slikt....argh... Elkjøp Sandvika og Skøyen også! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jaja, i reklame aviså eg fekk så stod det web sjappa. Men Men, får løpa å kjøpa eg o da :o Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Men var det ikke slik at tilbudet bare gjaldt i 3dager eller noe sånt? Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 (endret) slettet Endret 21. juli 2015 av mjuu Lenke til kommentar
Oyos Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Æsj at jeg ikke ventet et par dager med å bestille WC3 fra cdon.com... Ble jo ikke litt :oops: da jeg oppdaget tilbudet fra Elkjøp Men det gjør jo ingenting å betale litt mer for et så bra spill Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hadde det fra før jeg, men kjøpte meg et eksemplar anyway. For sikkerhets skyld liksom, hvis jeg skulle av en eller annen grunn dele War3 på et stort lan eller noe.. Det er kjekt det vettu!!! ..nei Derfor kjøpte jeg meg et eksemplar til. Det har faktisk hendt at cd-keyen har vært i bruk.. Av "mmmmmm." Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Var innom hovedkontoret dems på Karihaugen ved Oslo i går, stor butikk i 1etg der. Ligger like ved der jeg bor da. hehe Skulle skaffe ett eksemplar til ei veninne av meg som også ville hadet. Men jaggu utsolgt vra det gitt. Så bestille det på resarvasjon og tror du ikke at 73 hadde satt seg på resarvasjonsliste før meg og de hadde bestillt opp 190 stykk. Tror det spillet går som varmt hvetebrød nå jeg. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå