L03VIk Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Neida, det er ikke snakk om en luguber piratkopi eller lignende. Fra i morgen selger Elkjøp Warcraft 3 for 49 kronestykker. Jeg jobber ikke på elkjøp forresten, kunne ikke falle meg inn, handler ikke der en gang. De er noen luringer hele gjengen. MEN tenkte at hvis det fremdeles er en og annen stakkar som ikke har skaffet seg fullversjon med eget serienummer til online-spilling, så har du sjansen nå! Lenke til kommentar
Grums Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg så at EbGames på Byporten i Oslo solgte WC3 pluss Frozen Throne sammen til 300 kr for noen uker siden.. lurer på om de har det tilbudet fortsatt. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Det stod i Elkjøp-avisen som fulgte med dagens Bergens Tidende. Det er INGEN spøk! Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det stod i Elkjøp-avisen som fulgte med dagens Bergens Tidende.Det er INGEN spøk! Da er det BILLIG! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 I alle elkjøp butikker? *løpe ned og kjøpe* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Nesten så jeg får lyst til å kjøpe ti eksemplarer og gi til tilfeldige på gata! Vivendi vil VIRKELIG at _ALLE_ skal spille dette spillet! Which they should! Men asså, har dere sett hvordan Elkjøp laster opp på dette spillet? Stod fire hyllemeter med spill, var vel fem eller seks oppåhverandre - bortetter på Elkjøp her nede for ikke så lenge sida... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 I alle elkjøp butikker?*løpe ned og kjøpe* Står ikke noe om enkelte butikker, eller begreset antall for den saks skyld.... Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 I alle elkjøp butikker?*løpe ned og kjøpe* Står ikke noe om enkelte butikker, eller begreset antall for den saks skyld.... Bra... Da skal jeg til elkjøp i morra Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvorfor er det da listet på Elkjøp's website til kr. 199,- ?`(link) Om det stemmer at det bare koster en femtilapp, kjøper jeg det i morgen uansett, i lunchen.. ingen vits i å bruke pengene på mat når man kan få noe slikt så billig! Jeg har aldri spilt Warcraft, men WoW ser såå forlokkende ut, og da kan det være greit å få kjenneskap til de andre spillene og. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvorfor er det da listet på Elkjøp's website til kr. 199,- ?`(link) Om det stemmer at det bare koster en femtilapp, kjøper jeg det i morgen uansett, i lunchen.. ingen vits i å bruke pengene på mat når man kan få noe slikt så billig! Jeg har aldri spilt Warcraft, men WoW ser såå forlokkende ut, og da kan det være greit å få kjenneskap til de andre spillene og. De er for slappe til og oppdatere Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg kan bekrefte dette! BT i dag Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 nå er jeg redd for at jeg blir hekta... aldri spilt det før, men så billig...kjenner suuuuuuuuuuget etter og kjøpe :-? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 står sikkert at elkjøp tar forbehold om trykkfeil i annnonseavisa si Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 hoho! de vil nok bare at folk skal kjøpe TFT i tillegg men men, kjøpes må det Lenke til kommentar
carp Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Heisann.. Tenkte bare jeg skulle informere dere: Denne kampanjen som kjøres er ikke alle elkjøp-butikkene med på. Se bak i avisa for å se hvilke butikker som er med.. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Heisann..Tenkte bare jeg skulle informere dere: Denne kampanjen som kjøres er ikke alle elkjøp-butikkene med på. Se bak i avisa for å se hvilke butikker som er med.. Kan du ramse opp hvilke som er med da? Lenke til kommentar
carp Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ingen anelse, dessverre.. Lenke til kommentar
slimer Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 heisann.. jobber på elkjøp selv og så lenge avisen er der må alle elkjøp være med på det.. gå og hent spillet, ta med avisen så får du det til den samme prisen.. uansett gjelder prisgaranti... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå