fantaorange50ore Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har begynt på kuren Tetralysal. Tar 2 kapsler (tabletter) om dagen, prøver å kombinere hver gang med 10 timers mellomrom. Jeg har gått på denne kuren tidligere også, ble vell litt rotete den gangen, men det begynte å funke ganske tidlig. Så da kjøpte jeg ikke flere etter at alle tablettene var brukt, Nå en måned senere så har det begynt å komme nye kviser i ansiktet mitt, så forrige uke skaffet jeg meg 100 nye kapsler, har brukt de i ei uke til tirsdagen, skjer vell ikke de store endringene enda, men det kommer vell :^D. Men fram til det jeg undres på, er det noen som har gått på disse og sluttet, uten at kvisene har poppet tilbake igjen? Jeg har lysbehandling om ei måned, har måttet vente i 1,5 år, men skal jeg ikke ta denne når jeg går på tetralysal? Takk freaks ;SDS Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) ingen som har noen peiling? Endret 26. desember 2011 av fantaorange50ore Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Husker ikke i farten navnet på hva det er jeg går på, men mulig det er Tetralysal det også. Jeg fikk beskjed av min lege om at en bivirkninger at jeg reagerer lett på sol, altså at jeg kan bli fort solbrent. Kan du ikke bare lese deklarasjonen? Hvorfor "Takk freaks ;SDS"? Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Står det på pakningen om den funker på folk, eh nei! Fordi jeg tenkte jeg var på freak når jeg skrev innlegget,lol. ;()))()() Endret 26. desember 2011 av fantaorange50ore Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) ingen som har vert borti disse pillene ? Endret 26. desember 2011 av fantaorange50ore Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Står det på pakningen om den funker på folk, eh nei! Fordi jeg tenkte jeg var på freak når jeg skrev innlegget,lol. ;()))()() Hva er det du preiker om? Hva funker ikke på folk? Pillene du har fått? Nei, selvfølgelig gjør de ikke det. Du har blitt svindlet. Du har fått bendelormkur for katt! Les deklarasjonen hvis det er noe du lurer på! Og nå har jeg prøvd etter beste evne å fortelle deg at lett for å bli solbrent er en bivirkning. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Spør legen din, må da være enklere? Der får du svar om hva du enn måtte lure på Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/medisiner/tetralysal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå