Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg vet at dette spørsmålet ikke burde være her men, jeg lurer på hvordan jeg finner pcens spec, eller hva jeg har på pcen... ja som du ser under det så veit jeg ikke mer.. er kanskje dårlig på data skjønner dere.. :/

Hovedkort

CPU AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+, 3000 MHz

Hovedkort MSI MS.7250

System minne DDR2

BIOS type Ukjent

Skjermkort NVIDIA GeForce 8800 GTS

Harddisk SAMSUNG HD321KJ SCSI Disk Device

Harddisk Hitachi HDT725032VLA SCSI Disk Device

Nettverkskort NVIDIA nForce Networking Controller

det jeg vil fram til med denne er hvordan kan jeg oppgradere den til en pc hvor jeg kan spille BF3 på relativ høy kvalitet hvis det er en mulighet.. ikke over 4-5000 takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som pcen din er noe gammel. Hvis du trykker på Start --> Run/Kjør og skriver dxdiag så burde det komme opp en del. Alternativt trykker du på Start, høyreklikker på "Min datamaskin" og trykker "Egenskaper"/"Properties" avhengig av språk på pcen. Deretter er det vel avhengig av hvilket operativsystem du har, men du kan jo google "device manager" + ditt operativsystem. Der vil du også få frem noe info. Foretrekker likevel dxdiag.

Lenke til kommentar

Selg hele dritten. Bruk pengene og invester i en skikkelig maskin. Ikke så smart å bruke masse penger på å oppgradere gammelt skrot - fordi det gamle skrotet ikke vil greie å utnytte det nye helt optimalt.

Blir som å sette en Ferrari-motor i en Lada for å sette det litt på spissen. ;)

Og jada, vet dette er "politisk ukorrekt poeng" - men det er et poeng folk forstår. Bedre for en "noob" å gjøre det skikkelig, enn halvbra.

Du får en helt ok gamer pc til 8k... sjekk demo-modellene til komplett (der sparer du 25-30% fra ny pris).

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvis det kommer til det punktet, så kunne vell noen sette opp en bra gaming pc for ikke altfor dyrt eller?

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1027037&su=32A6D375-D5D2-41AD-BED0-6C32773CD873 er det (noe dere kan forandre på for å gjøre det litt billigere men som funger for BF3 ganske ok? :D )

det er nesten helt samme som christmas gamer, men uten SSD eller hva det nå heter..

eller burde jeg kanskje bare gå for Christmas Gamer? jeg vil helst holde meg under 6000KR..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...