InZaneAga Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Hey, skal på tg for første gang med en kompis, og jeg har ganske stor pc og skjerm så jeg har tenkt å lage en 2mannshylle. Har leika litt i Google Sketchup og kommet fram til no ala dette: Er ikke noe mål på bildene men det ekte målet skal være på 60x180cm Hylle 1: http://bildr.no/image/1060608.jpeg Hylle 2: http://bildr.no/view/1060609 Skriv gjerne hva dere syntes, noe jeg burde gjøre om osv... Har kansje planer om å legge inn strøm i hyllen til vifter, lys osv.. Endret 26. desember 2011 av InZaneAga Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hey, skal på tg for første gang med en kompis, og jeg har ganske stor pc og skjerm så jeg har tenkt å lage en 2mannshylle. Har leika litt i Google Sketchup og kommet fram til no ala dette: Er ikke noe mål på bildene men det ekte målet skal være på 60x180cm Dere får vel bare 80 cm i bredden hver, så jeg ville nok justert ned det. Samt at det er greit å ha litt slingringsmonn til dybden, da det blir liggende en del kabler på midten av bordet. Da jeg hadde hylle ble den bygd til å være 45 cm i dybden. Så kunne jeg heller plassere den litt lengre inn på bordet. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Hey, skal på tg for første gang med en kompis, og jeg har ganske stor pc og skjerm så jeg har tenkt å lage en 2mannshylle. Har leika litt i Google Sketchup og kommet fram til no ala dette: Er ikke noe mål på bildene men det ekte målet skal være på 60x180cm Dere får vel bare 80 cm i bredden hver, så jeg ville nok justert ned det. Samt at det er greit å ha litt slingringsmonn til dybden, da det blir liggende en del kabler på midten av bordet. Da jeg hadde hylle ble den bygd til å være 45 cm i dybden. Så kunne jeg heller plassere den litt lengre inn på bordet. Mener måla på hylla skal være ca 60 i dybden og 160cm bredden, siden vi bare er 2stk som skal ha hyllen. Høyden er jeg ikke sikker på, men jeg er avhengig av å ha pcen på hylla. Takk for innspill Endret 28. desember 2011 av InZaneAga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå