Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Splitter ny PC nekter å skru seg av ved mislykket forsøk på å starte BF3.

Anbefalte innlegg

PCn driver Skyrim 100% rent og fungerer fantastisk ellers. Men med en gang jeg starter origin og ikke klarer å starte BF3 så kan ikke PCn skru seg av på egenhånd. Det er en prosess som heter bf3.exe som ikke kan avsluttes som kjører i bakgrunnen - altså jeg må FORCE SHUTDOWN hver gang jeg skal ha PCn av dersom jeg har prøvd å få BF3 til å funke.

Forøvrig får jeg denne feilmeldingen i origin ved start av BF3: "Kunne ikke starte battlefield 3, sørg for at spillet er riktig installert og prøv igjen.

Har prøvd å reinstallere spillet, starte spillet med 32bit explorer åpen, via battlelog, men ingenting fungerer.

I7 2.4 ghz

8 gb 1600 mhz ram

AMD 6990

SSD disk

Multicom sin P170

Om jeg får BF3 til å fungere er jeg sikkert på at dette problemet blir løst, men akkurat nå er det faktisk ganske kritisk at jeg ikke kan avslutte på vanlig måte. Nyeste grafikkdriver er installert uten hell.......

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Når du sier at det ikke kan avsluttes, mener du da at du prøver å avslutte det fra oppgavebehandlingen?

Korrekt, gjorde et nytt forsøk idag, men det fungerer fortsatt ikke etter "EA sin manuelle avinstallering"... Noen som har noen måte i f.eks CMD å avslutte prosesser når de ikke vill via oppgavebehandling?

Prøvde denne. Taskkill /IM bf3.exe

det gikk ikke, CMD kom med beskjeden at denne prosessen kun kan avsluttes med kommando /F, så jeg prøvde:

Taskkill /F /IM bf3.exe

Det ble fullført i CMD, men prosessen er der fortsatt i oppgavebehandlingen... HJELP? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...