Eriksendrul Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Lyst til og kaste sammen en liten "frag" movie i Bf3 , Lurte på noen bra programmer kjenner egentlig bare til FRAPS Ja jeg kan google og sjekke og leite rundt men jeg er et stk lat mann i dag Og jeg orker ikke laste ned mange for og teste hele tiden Føler Fraps får så dårlig kvalitet egentlig , Uansett . Noen bra programmer ? Eventuelt om de koster penger finner jeg de alltids i bukta . Takk og ha en fortsatt flott natt ! Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Fraps gir dårlig kvalitet? Hos meg gir Fraps helt tapfrie filmklipp. De blir helt kolossale da. Jeg vet om to andre; GameCam og WeGame. Har ikke mye erfaring med verken, men jeg tror nok at Fraps gir best kvalitet av alle. Lenke til kommentar
torasbjoern Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nå har jeg ikke pleid å bruke camrecordere til spill sånn, men du kan evt. prøve Camtasia. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Testa fraps nå og det fungerer jo bra nå plutslig Men problem nr 2 . Skulle gjerne hatt et enkelt og greit redigeringsprogram , Kommer nok til og ta med "gold Moments" bare så klipper vekk alt løping og ting osv . Trenger bare og sette inn og klippe vekk litt søppel , skal ikke ha noe fancy . Noen ide ? Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Testa fraps nå og det fungerer jo bra nå plutslig Men problem nr 2 . Skulle gjerne hatt et enkelt og greit redigeringsprogram , Kommer nok til og ta med "gold Moments" bare så klipper vekk alt løping og ting osv . Trenger bare og sette inn og klippe vekk litt søppel , skal ikke ha noe fancy . Noen ide ? Du kan alltids bruke Windows Movie Maker som kommer standard med alle Windows maskiner. Vil selv anbefale Sony Vegas, hvilken som helst version, de tilbyr mye bedre rendering. Du kan sikkert finne en warez ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Skal ta en titt på det Noen tips til og lage sånne frags movies i det hele tatt ? er blank Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Ingen aning. For å være ærlig har jeg ikke peiling på hva frag movie er en gang. Filmer somregel bare korte gameplay klipp med minimal redigering, blir for stress ellers. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Ingen aning. For å være ærlig har jeg ikke peiling på hva frag movie er en gang. Filmer somregel bare korte gameplay klipp med minimal redigering, blir for stress ellers. en "frag movie" er en hel rekke klipp av Kills som kanskje er litt bedre en vanlig kills liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå