Gå til innhold

oppgradere amd pc


Anbefalte innlegg

har dette

-asus m4a785td-v evo - amd phenom ii x4 965 3,85ghz- sapphire radeon hd 6950 2gb- crucial ddr3 1333MHz 8gb cl9,240 pin

-Corsair TX 750W-Cooler Master CM 690 II Advanced Sort- WD Caviar GreenPower 1TB

samsung spinpoint f3 1TB

-Corsair SSD Nova Series 2,5" 64GB

 

har 3k jeg kan bruke men vil helst ikke bruke mere så jeg slipper og leve på gamelt brød de neste månedene.

 

jeg kan sefor meg at en ny cpu og et nytt hk ville være den beste invistreingen. men da vill jeg helst også få med en ny cpu kjøler da h50en min sikkert ikke er kompatibel med noe nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke vits i ennå en gpu, den jeg har har jeg arctic cooling extreme vifte på og den kjører på 900mhz flaske halsen er cpu, har 8gb ram fra før også, men takk for at du tok deg tiden til og finne deler for meg :)

Hvilke spill er det spesifikt du spiller der CPU er flaskehals?

 

Er det ikke mulig å flashe en 6950 til 6970?

Ikke mulig, og forskjellen i ytelse per MHz er ~2%

Lenke til kommentar

er ikke vits i ennå en gpu, den jeg har har jeg arctic cooling extreme vifte på og den kjører på 900mhz flaske halsen er cpu, har 8gb ram fra før også, men takk for at du tok deg tiden til og finne deler for meg :)

Hvilke spill er det spesifikt du spiller der CPU er flaskehals?

 

IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover, arma 2 og oa samt arma 3 og gta5 når det kommer. ser også ut til at cpu er flaskehals i bf3, men er ikke sikker på det. men er det sånn og forstå at z68 hovedkortene for 1155 også kan brukest på de neste intel cpuene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...