Bruttulf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei! er det noen som kan sette sammen en solid ''gaming pc'' med nokk kraft til å kjøre dagens spill til meg? ;)Bf3 på ultra ++ har ikke noe si hvor mye den koster , men ikke alt for dyr! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei! er det noen som kan sette sammen en solid ''gaming pc'' med nokk kraft til å kjøre dagens spill til meg? ;)Bf3 på ultra ++ har ikke noe si hvor mye den koster , men ikke alt for dyr! vel, hvor lenge er du villig til å vente? det kommer noen nye skjermkort i januar som overgår alle grafikkort på markedet i dag vel, det du trenger for BF3 - ultra - 1920x1080 - 60 FPS er 2x GTX 570 2,5GB i SLI (2,5GB fordi BF3 bruker mer enn 1,25GB som er på standard GTX 570) standard GTX 570 vil klare det, men når grafikkortet går tomt for VRAM så kan det begyne å lagge jeg har selv bare merket dette på karkand, og jeg har GTX 570 1,25GB SLI men alt i alt ville jeg gått for AMD sitt HD 7970 og brukt et AMD HD 6870 mens du venter jeg tenker noe som dette ut den grafikkort: Lenke til kommentar
Bruttulf Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Hei! er det noen som kan sette sammen en solid ''gaming pc'' med nokk kraft til å kjøre dagens spill til meg? ;)Bf3 på ultra ++ har ikke noe si hvor mye den koster , men ikke alt for dyr! vel, hvor lenge er du villig til å vente? det kommer noen nye skjermkort i januar som overgår alle grafikkort på markedet i dag vel, det du trenger for BF3 - ultra - 1920x1080 - 60 FPS er 2x GTX 570 2,5GB i SLI (2,5GB fordi BF3 bruker mer enn 1,25GB som er på standard GTX 570) standard GTX 570 vil klare det, men når grafikkortet går tomt for VRAM så kan det begyne å lagge jeg har selv bare merket dette på karkand, og jeg har GTX 570 1,25GB SLI men alt i alt ville jeg gått for AMD sitt HD 7970 og brukt et AMD HD 6870 mens du venter jeg tenker noe som dette ut den grafikkort: Ser bra ut dette! Lenke til kommentar
Bruttulf Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Hei! er det noen som kan sette sammen en solid ''gaming pc'' med nokk kraft til å kjøre dagens spill til meg? ;)Bf3 på ultra ++ har ikke noe si hvor mye den koster , men ikke alt for dyr! vel, hvor lenge er du villig til å vente? det kommer noen nye skjermkort i januar som overgår alle grafikkort på markedet i dag vel, det du trenger for BF3 - ultra - 1920x1080 - 60 FPS er 2x GTX 570 2,5GB i SLI (2,5GB fordi BF3 bruker mer enn 1,25GB som er på standard GTX 570) standard GTX 570 vil klare det, men når grafikkortet går tomt for VRAM så kan det begyne å lagge jeg har selv bare merket dette på karkand, og jeg har GTX 570 1,25GB SLI men alt i alt ville jeg gått for AMD sitt HD 7970 og brukt et AMD HD 6870 mens du venter jeg tenker noe som dette ut den grafikkort: Ser bra ut dette! Men du , er det nåkk med 64 gb på ssd hardisken? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei! er det noen som kan sette sammen en solid ''gaming pc'' med nokk kraft til å kjøre dagens spill til meg? ;)Bf3 på ultra ++ har ikke noe si hvor mye den koster , men ikke alt for dyr! vel, hvor lenge er du villig til å vente? det kommer noen nye skjermkort i januar som overgår alle grafikkort på markedet i dag vel, det du trenger for BF3 - ultra - 1920x1080 - 60 FPS er 2x GTX 570 2,5GB i SLI (2,5GB fordi BF3 bruker mer enn 1,25GB som er på standard GTX 570) standard GTX 570 vil klare det, men når grafikkortet går tomt for VRAM så kan det begyne å lagge jeg har selv bare merket dette på karkand, og jeg har GTX 570 1,25GB SLI men alt i alt ville jeg gått for AMD sitt HD 7970 og brukt et AMD HD 6870 mens du venter jeg tenker noe som dette ut den grafikkort: Ser bra ut dette! Men du , er det nåkk med 64 gb på ssd hardisken? person til person sak, 64GB holder for de fleste men hvis man skal begyne å lagre alle tinga sine på den så trengs det litt mer hvis du tror du trenger mer, så kjøper du mer men kan bare ikke understreke dette mer: du burde vente på AMD HD 7970 som kommer i januar (rundt 9.januar) det er mye mer stabilt enn to kort i SLI/CrossfireX og som en vis mann sa: aldri start med to kort i SLI/CrossfireX Lenke til kommentar
Bruttulf Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Hei! er det noen som kan sette sammen en solid ''gaming pc'' med nokk kraft til å kjøre dagens spill til meg? ;)Bf3 på ultra ++ har ikke noe si hvor mye den koster , men ikke alt for dyr! vel, hvor lenge er du villig til å vente? det kommer noen nye skjermkort i januar som overgår alle grafikkort på markedet i dag vel, det du trenger for BF3 - ultra - 1920x1080 - 60 FPS er 2x GTX 570 2,5GB i SLI (2,5GB fordi BF3 bruker mer enn 1,25GB som er på standard GTX 570) standard GTX 570 vil klare det, men når grafikkortet går tomt for VRAM så kan det begyne å lagge jeg har selv bare merket dette på karkand, og jeg har GTX 570 1,25GB SLI men alt i alt ville jeg gått for AMD sitt HD 7970 og brukt et AMD HD 6870 mens du venter jeg tenker noe som dette ut den grafikkort: Ser bra ut dette! Men du , er det nåkk med 64 gb på ssd hardisken? person til person sak, 64GB holder for de fleste men hvis man skal begyne å lagre alle tinga sine på den så trengs det litt mer hvis du tror du trenger mer, så kjøper du mer men kan bare ikke understreke dette mer: du burde vente på AMD HD 7970 som kommer i januar (rundt 9.januar) det er mye mer stabilt enn to kort i SLI/CrossfireX og som en vis mann sa: aldri start med to kort i SLI/CrossfireX Det skal jeg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå