Roskva Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Sliter med å få startet i gang "Blood on Ice"-questet, har lett litt rundt på google, men med lite hell. Spiller på PC. Kan ikke få meg hus i Windhelm uten å ha fullført den, men har helst ikke lyst til å gjøre noe auto-complete greier, ettersom questen i seg selv virker relativt spennende. Noen som har funnet en fix? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Det er litt dårlig beskrivelse av buggen, så vanskelig å si kva du kan gjera for å ordna det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Her finner du i hvert fall en del kjente feil: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Blood_on_the_Ice Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Det som skjer er vel at den ikke vil starte i det hele tatt. Du skal visstnok finne Suzanna the Wicked død på gravplassen der, men hun lever fortsatt i beste velgående inne på Candleheart. Edit: Etter å ha lest litt på linken så har jeg vel funnet ut at problemet var at jeg leste dagboken hans før jeg fant liket. Endret 26. desember 2011 av Roskva Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det er mange måter man kan trigge den buggen, og det er ikke mulig å fikse enda Må bare vente på en patch som ordner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå