Jong-san Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg har store problemer med internettet i heimen, og jeg aner ærlig talt ikke hva det kan være. Casen er: Det står at jeg er tilkoblet nettverket, men får ingen Internett. Det fungerer rett og slett ikke. Det er dog slik at det fungerer av og til, men gjerne kun en sidelasting før det går ad sundag igjen. Jeg har en Asus-pc som er ny i høst og dem fungerer på skolen og hjemme hos andre. Min søster har en MacBook som hun installerte routeren (dlink dir-655) på og hun har ingen problemer med nettet. Hun har også sjekket at jeg er "registrert" på routeren. Jeg har feilsøkt via nettverkspanelet, og det finner ingen feil. Er det noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Er du tilkoblet trådløst. Hvilket nettverkskort benyttes? Operativsystem? Forøvrig kan problemet være så enkelt som at det er svakt signal... Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Tilkoblet trådløst. Har Windows 7, full signalstyrke og Intel Centrino Wireless-N 1030 nettverkskort, hvis jeg ikke tar feil! Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Nettet fungerer forøvrig perfekt på iPaden! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Høres ut som et driverproblem. Prøv å legg inn nyeste versjon fra Intel: http://www.intel.com...reless/cwn-1030 DIR-655 er kjent for å krangle litt med enkelte nettverkskort. Du finner noen tips her: http://en.community.dell.com/support-forums/network-internet-wireless/f/3324/p/19396737/19944775.aspx Endret 25. desember 2011 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Takk for svar! Får teste det ut:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå