Konkulf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Sony har satset på feil målgruppe tek mot mangel på spill som fenger synd etter ps2 suksessen ps3 ble bare en skygge Din oppfatning != Fakta Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Sony har satset på feil målgruppe tek mot mangel på spill som fenger synd etter ps2 suksessen ps3 ble bare en skygge Sony gjorde det Microsoft aldri hadde baller til og gjøre, teste ut et nytt system kalt Blue Ray. og det ser ut til og komme i bruk av de fleste i fremtiden. Microsoft safer hele tiden. Sony og Nintendo er vinnerne av denne generasjonen i mine øyner. og Microsoft prøvde og komme ut av mørke, men siktet etter feil målgruppe. alt for lite sjangere. kun skyte spill. så ikke kom her og si at Sony hadde lite spill, da er du enten stokk dum eller drukket et par drammer for mye i julen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Microsoft prøvde faktisk med HD-DVD på samme måte som Sony prøvde med Blu-ray, så der tar du nok feil. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Ikke som et medium for konsollspill. Noe som mest sannsynlig drepte HDDVD. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Sant nok. Synes uansett det er drøy kommentarer det kommes med ovenfor. Selv er jeg langt fra noe Microsoft fanboy, men synes likevel de med spesielt Xbox Live har gjort mer innovativt enn Sony denne generasjonen. PS3 er etterhvert blitt en konsoll med en rekke glimrende eksklusiver, men den er likevel totalt sett en stor fiasko for Sony, både som etterfølger etter PS1/2 og relativt labert salg til sammenligning, betydelig svakere bibliotek enn begge nevnte konsollene, og et pengesluk som har tapt Sony like mye penger som de totalt tjente på PS1+PS2+PSP. Microsoft på sin side har med 360 gitt oss Live, og klart å snu et ufattelig underskudd fra den orginale Xbox-en til å nærme seg null totalt sett. De har altså hatt helt ulik utvikling denne generasjonen, og jeg tror nok enda flere vil bytte over til Microsoft sin konsoll neste generasjon nå som man på forhånd vet at både Final Fantasy, Metal Gear, GTA osv vil eksistere på begge konsollene. Med mindre Sony faktisk er dristige og forsøker noe kreativt og nytt som kan bringe inn kunder på annet vis selvsagt Endret 26. desember 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Uten at jeg tør å si noe sikkert så vil jeg tippe 2014. Wii U skal komme ut i 2012, og Xbox 3 blir trolig lansert i 2013 eller 2014. Sony har ikke råd til å gi konkurrentene et stort forsprang. Spesielt når de ikke lenger er markedslederne. snip Ikke svar på idioti med mer idioti. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Montro hva prisen på PS4-konsollet lander på ved lansering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå