Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Beats by Dr. Dre dårlig luftgjennomstrømning

Axxis

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk et sett med Beats by Dr. Dre Solo HD til jul, og jeg må si jeg liker dem veldig godt. Jeg er musiker, og har lenge vært på jakt etter gode headset som tåler juling. ser ut som jeg har noen som funker bra nå!

Ihvertfall, merket idag at høyre klokke har problemer med luftgjennomstrømningen. venstre side er veldig behagelig, og hvis man legger på litt press med hånden hører man at luften imellom øret og høyttaleren slippes ut. Høyre side derimot har problemer, for hvis man legger på press der, så kan man høre høye brak av elementet som trykkes fram og tilbake. Det skapes et slags vakuum mellom øret og høyttaleren, som faktisk er veldig ubehagelig og vondt. Til tider så presser vakuumet så hardt på øret at det "lukker" igjen øret, som om du skulle holdt hånden over.

Har de på meg nå, og uansett hvordan jeg setter de, kjenner jeg vakuumet fra første sekund.

Er det likt i alle headset av denne modellen eller er det en logisk forklaring, eller skal jeg dra tilbake til butikken når det åpner på tirsdag og bytte til nye?

Takk for svar

- Axel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...