tjcombo Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 tjcombo.net ~ funkner dette? Kritikk? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Heisann Jeg har ikke silverlight noe som fører til at jeg ikke får sett siden din. Og jeg regner med at det er flere enn meg som har dette problemet. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Siden fungerer, men jeg ville ikke anbefalt å kjøre silverlight dersom du har som mål å få mange lesere til din side. I de aller fleste tilfeller vil ikke leser bry seg med å installere silverlight dersom dette ikke allerede er installert. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 +1 for de to siste. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 +1 for de to siste. Damn you, HTML5. For bare et par år siden var det ingen som tenkte sånn. Selvfølgelig lastet man ned Flash eller Silverlight plugins - hvordan skulle man f.eks. ellers kunne se videoer online, eller kule websider med fete effekter? Nå tar browseren det fulle ansvaret. På tide å konvertere, tjcombo Men veldig stilig UI du har laget, det må jeg bare si (igjen)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå