ponas Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hei! Jeg er nå i gang med planleggingsfasen for et prosjekt jeg har gått å tenkt på lenge, men liksom aldri har realisert. Som et resultat av dette prosjektet skal jeg klare å stable til beins en hjemmeside som jeg har bruke til å skrive om personlige ting, men som jeg har tenkt skal brukes til mer kommersielle ting etterhvert der jeg foreksempel skal kunne tilby tjenester som omhandler webutvikling. Det jeg tenker mest på da er utvikling av hjemmesider, logoer til bruk på nett etc. Jeg er som sagt i planleggingsfasen og skulle derfor trengt ideer til hva jeg kan basere meg på til å starte med, og etterhvert bygge ut med. Det som hadde vært kult, er om det kunne dukket opp en ide som er nyskapende, unikt og som jeg eventuelt kan tjene penger på etterpå. Jeg har allerede begynt med forskjellige utkast og CMSet jeg har tenkt å bruke på denne siden er Wordpress. Lenke til kommentar
androids Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei jeg har laget et par sider med Wordpress. Jeg synes Wordpress er et suverent verktøy, og det er omtrent bare fantasien din som setter grensene for hva du kan lage av nettsider.. På denne bloggen har jeg en del tips og triks for wordpress blogging:Wp blogmagazine Dette er en slags webradio jeg har laget med wordpress:MetalWeb radio ...og dette er min norske mobil blogg:android mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå