Gå til innhold

[Løst] Ny huawei eller annen tlf?

1915

Anbefalte innlegg

kjøpte meg huawei u8800 for over 1 år siden. den funker som den skal enda bortsett fra at jeg kjøpte nytt batteri for 2 mnd siden så nå varer batterieti 2 dager og må laddes den andre måtte jeg lade hver dag. irriterende. så kontakten i telefonen der man kobler til kabelen er slapp så detter ut og vanskelig å få laddet. men telefonen er helt iorden ellers. kjøpte den på ekjøp faktisk og har kvittering. har jeg noe garanti for å få fikset dette eller?

men vurder iphone eller nyere huawei. problemet er bare om skal jeg kjøpe nyere huawei eller reparere den jeg har eller annen telefon?

har jo kjøpt 4 ladere. en som jeg har til reising, reieser mye i jobb. en hos foreldrene mine og en i leiligheta mi og en ekstra. + at jeg har lader til telefonen i begge bilene mine. så irriterende å må kjøpe nye ladere til iphone hviss jeg kjøper det da. siden det ofte blir lading i bilen pga mye bruk av bil innen jobb og er avhengi av telefon innen jobb.

hva skal jeg gjøre? har jo litt lyst på ny tlf..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med noe midt i mellom?

Samsung eller HTC?

En Samsung Galaxy S Plus er en veldig god telefon til en forholdsvis bra pris.

Jeg har selv U8800, mens kjerringa har ovennevnte Samsung. Jeg vet hvilken jeg hadde kjøpt hvis jeg skulle skrudd klokka 10 mnd tilbake. Da kan du også beholde laderne dine.

Iphone er gode greier det også, altså. Men den koster ganske mye, der du betaler mye for logoen på bakdekselet.

Lenke til kommentar

kan jo tegne et eple på baksia da. hehe har har prøvd htc og likte ikke det og samsung har jeg aldri vært noe fan av. har prøvd forskjellige samsung og synes de var rar og ser simpel ut.

og jeg er snekker og har telefonen alltid på meg og har enda ikke fådd riper eller ødelagt den. har sånn gummideksel rundt har byttet sånn beskyttelse på skjermen flere ganger og finnes ikke en eneste ripe i skjermen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...