tjcombo Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 tjcombo.net Noen med konstruktiv kritikk / ris og ros ? Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ikke særlig konstruktivt, vil bare si KUDOS! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Antagelig kult. Kjører linux, så får ikke vært med på morroa uten å installere plugins, som visstnok kun skal fungere sånn halvveis. Er alltid bra å presse teknologien fremover, men kan være greit å notere seg at ikke alle får vært med på den proprietære morroa. 1 Lenke til kommentar
saproe Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Det var jo Awesome! Kan jeg spørre hvordan du har lært deg det? Gått på skole eller selvlært? Uansett var det bra Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Det var jo Awesome! Kan jeg spørre hvordan du har lært deg det? Gått på skole eller selvlært? Uansett var det bra Godt du likte det :-) Vel jeg har egentlig bare gjort noen Expression Blend tutorials på nettet og lest noe Step by step C#. Så ingen skole nei, bare hobby basis. Lenke til kommentar
saproe Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Det var jo Awesome! Kan jeg spørre hvordan du har lært deg det? Gått på skole eller selvlært? Uansett var det bra Godt du likte det :-) Vel jeg har egentlig bare gjort noen Expression Blend tutorials på nettet og lest noe Step by step C#. Så ingen skole nei, bare hobby basis. Imponerende Lenke til kommentar
agm Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 I mine øyne blir dette like no-go som å bygge en nettside i Flash, bare med dårligere nettleserstøtte. Kan hende jeg tar feil, men ser ikke noe særlig potensiale for Silverlight. Når det er sagt: Gjennomført layout, men litt vel "klumpete"? Skal vel stå "Panel", ikke "Panal"?! Hang en periode i Chrome før den fikk lastet skikkelig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ved "Settings" der man kan stille lyden. Det er også to andre ting man kan stille på der "A" og "[ |I]", frm har ingen funksjon som jeg kan se. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 I mine øyne blir dette like no-go som å bygge en nettside i Flash, bare med dårligere nettleserstøtte. Kan hende jeg tar feil, men ser ikke noe særlig potensiale for Silverlight. Når det er sagt: Gjennomført layout, men litt vel "klumpete"? Skal vel stå "Panel", ikke "Panal"?! Hang en periode i Chrome før den fikk lastet skikkelig Jupp, dette var laget med håp på at Silverlight en dag ville ta av. Derfor bir mitt neste prosjekt å lage noe lignende i HTML5. Takk for Typo'en. Klumpete? i Dont think so. Ved "Settings" der man kan stille lyden. Det er også to andre ting man kan stille på der "A" og "[ |I]", frm har ingen funksjon som jeg kan se. Du har rett, blir lagt til funksjoner der snart. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 What µp1is said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå