Veltins Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 http://www.vampirewear.com/item_654/003--EV--Lock-and-Antique-Heart-Key-Gift-Set--Fill-Your-Own-Vials--Test-TubesTear-Drops-or-Fang-Vials.htm Jeg og en jente har lyst til å fylle en sånn med blodet til hverandre. Står på siden at man burde gå til lege. Er det sånn at leger i Norge gjør dette, eller vil de videresende oss til noe sted? Skjønner hvis noen synes det er rart, men ingen grunn til å kommentere om det. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Og.. Må foreldre vite om det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Tror de fleste leger ville stille seg relativt skeptisk til dette. Kan dere heller ikke gjøre det symbolsk med rød konditorfarge ? Det er mye tryggere også i fall glasset skulle knuses. Blod vil også koagulere med mindre det er f.eks heparin i glassene så uansett blir det sikkert stygt etter en stund. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Har lest at blodet kommer til å bli fint bevart. Skal visstnok være fint så lenge glasset er helt lufttett, og dette skal være det når det forsegles. Men leger vil ha de nødvendige tingene fornå ta blodet? De får jo betalt uansett, så ser egentlig ikke problemet. Og kommer til å beskytte det med livet^__^ Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Det er jo litt spesielt det du ber om da. Leger har utstyr til å ta blodprøver, men dette er ventilert utstyr som er beregnet på ventilerte glass for å unngå å grise med blod. Du kan vel muligens overtale dem til å gi deg et glass på eget ansvar, men noe sier meg at de fleste leger neppe synes det er så lurt. Utstyret er for blodanalyse ikke for "vampyrer", men det er jo unektelig bedre enn at du roter med dette selv. Blir litt som å gå til frisøren og forvente at de skal farge kjønnshårene dine. Det er liksom ikke helt på menyen om du skjønner. Endret 26. desember 2011 av vidor Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kutt og fyll. Trenger ikke noen lege for sånt. Om dere er pingler kan dere sørge for å ALLTID gå rundt med glasset slik at det kan fylles opp neste gang dere blir kuttet av brødkniven. 2 Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Skrujernet, hva foreslår du da? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Ta en tapetkniv og ta et lite kutt på pekefingeren. Trengs ingen lege for å få litt blod, og når kniven er så skarp gjør det ikke vondt heller. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Ta en tapetkniv og ta et lite kutt på pekefingeren. Trengs ingen lege for å få litt blod, og når kniven er så skarp gjør det ikke vondt heller. Det synes jeg var et dårlig og uforsvarlig forslag. Det kan oppstå sterke blødninger som kan være svært vanskelige å stoppe. Det kan også forårsake infeksjoner som i værste fall kan bli svært plagsomme og sette seg ulike steder i kroppen. Du kan også risikere å skade nerver permanent og gjøre annen ubotelig skade. Regner med du tar ansvar for komplikasjonene som kan oppstå på grunn av rådene dine. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 @Skrujernet Jeg er ikke dum, kommer aldri til å risikere det! Hva med en av disse to metodene: 1) Kjøpe sprøyte på apotek, og ta som vanlig blodprøve.. 2) Kjøpe en liten nål, sterilisere den, og stikke små hull ytterst i fingrene? Kommer selvfølgelig til å sterilisere huden før også.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Slik jeg ville gjort det: - Kjøpe steril kanyle på apoteket. - vaske fingeren med steriliseringsprit - prikke fingeren ytterst på den myke "puta" - "melke" fingeren for blod. Tar nok litt tid å fylle den flakongen, men jeg tror dette er en ganske trygg måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Slik jeg ville gjort det: - Kjøpe steril kanyle på apoteket. - vaske fingeren med steriliseringsprit - prikke fingeren ytterst på den myke "puta" - "melke" fingeren for blod. Tar nok litt tid å fylle den flakongen, men jeg tror dette er en ganske trygg måte å gjøre det på. Ja, tror jeg gjør dette. Takk takk ^^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 @Skrujernet Jeg er ikke dum, kommer aldri til å risikere det! Hva med en av disse to metodene: 1) Kjøpe sprøyte på apotek, og ta som vanlig blodprøve.. 2) Kjøpe en liten nål, sterilisere den, og stikke små hull ytterst i fingrene? Kommer selvfølgelig til å sterilisere huden før også.. Gjør som du vil. Om du greier å få nerveskader, infeksjoner eller hva det skal være på grunn av et lite kutt så er du noe for deg selv. Men selvsagt, om du ikke tåler et lite kutt så får du bruke hva du vil. 1 Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 @Skrujernet Jeg er ikke dum, kommer aldri til å risikere det! Hva med en av disse to metodene: 1) Kjøpe sprøyte på apotek, og ta som vanlig blodprøve.. 2) Kjøpe en liten nål, sterilisere den, og stikke små hull ytterst i fingrene? Kommer selvfølgelig til å sterilisere huden før også.. Gjør som du vil. Om du greier å få nerveskader, infeksjoner eller hva det skal være på grunn av et lite kutt så er du noe for deg selv. Men selvsagt, om du ikke tåler et lite kutt så får du bruke hva du vil. Hvor skrev jeg noen gang at jeg likte smerte? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Bruker du en tapetkvin er den skarp nok slik at man ikke føler noe. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå