Gå til innhold

Får ikke til å koble meg til Xbox for å spille live!

brukercorny

Anbefalte innlegg

Hei!

Broren min fikk seg sånn Gold-kort 12 mnd i julegave i år, sånn for å kunne spille live på Xbox. Vi har opprettet medlemskonto på pc'n, der vi tastet inn koden som var med Gold-kortet. Det var det det sto i "bruksanvisningen" som var med Gold-kortet. Så da det var gjort gikk vi for å koble Xbox'en også slik at han fikk spille live. Dette går da ikke, og vi har prøvd alle alternativer som står på xbox.no sine hjelpesider. Vet egentlig ikke hva som er problemet og jeg kan ganske lite om dette. Han kan jo mer, men han vet heller ikke problemet, obviously. Han har fått til å spille live før, men siden den gang har vi byttet internettmodem. Har såklart prøvd med de nye innstillingene, IP-adressene, gateway osv etter det ble byttet, men det funker likevel ikke. Noen som har tips til hva som kan være feil? Eller som har hatt lignende problem? Kan det hjelpe med en slik adapter som man setter i modemet? Aner ikke om dette var med xboxen, eller må man kjøpe det separat? Kanskje man MÅ ha denne adapteren? Haha, jeg aaner ikke, det fungerer bare ikke og tålmodigheten min tok slutt etter et par timer nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...