skorpionmann Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 25.12.2011 Til Daglig leder i Tattoo World Trondheim. Dette må legges frem av deg for neste råd for alle sammen. Natt til torsdag ble det skrevet en rapport, dere må få tak i den rapporten. Den bør inneholde følgende:Hvor det kommer frem att ideen om produsent, kunderegister og sikkerhet faktisk er mine refleksjoner. Ettersom jeg har forstått så har en person påtatt seg kreditt for disse opplysningene. Det han ikke har nevnt att det er jeg som tilbyr og skaffe en rapport fra IKM og navnet på produsenten av kortene som blir brukt til sattelitt kommunikasjon. Og kanskje navnene til de hundre og ikke bare femti. Mot å få tak i dette ber jeg om amnesti. Tanken med og få tak i navnet til produsenten er att da kan vi begynne og nøste opp hvem som har kjøpt inn utstyret, og da kan vi finne ut hvem som sitter og overvåker ved hjelp av utstyret. Og Grunnen til ønske om navn på de hundre er jo for att de burde konfronteres og forberedes til møte med blåskjortene. Og rapporten hos IKM som er en viktig bit for att John Glenn skal overbevise resten av nasjonen og verden om att dette er forbudt i følge menneske rettighetene. Og derfor må alle få tilbud om og få chippen fjernet. Problemet er att jeg blir truet, man prøver og provosere frem en 'hikkas' og vurderer om han skal si att jeg har hatt en. Det er blitt sagt att det og slette memory driven perioden 1600 til 1900 torsdag etter middag er ett alternativ. Uten amnesti blir det ikke besøk på IKM eller spørsmål om noen produsent. Eller kanskje navn på de hundre. Sikkerheten er jo mye mindre hos produsenten av radioen kontra de som selger implantatet (dvs. glasssylinderen). Pga. disse omstendighetene er det viktig att du legger dette frem for rådet når det er samlet pga. internasjonale omstendigheter. Det er en som prøver og forhindre att dette kommer frem for daglig leder og resten av rådet. Øyvind Jensen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 25.12.2011 Til Daglig leder i Tattoo World Trondheim. Dette må legges frem av deg for neste råd for alle sammen. Natt til torsdag ble det skrevet en rapport, dere må få tak i den rapporten. Den bør inneholde følgende:Hvor det kommer frem att ideen om produsent, kunderegister og sikkerhet faktisk er mine refleksjoner. Ettersom jeg har forstått så har en person påtatt seg kreditt for disse opplysningene. Det han ikke har nevnt att det er jeg som tilbyr og skaffe en rapport fra IKM og navnet på produsenten av kortene som blir brukt til sattelitt kommunikasjon. Og kanskje navnene til de hundre og ikke bare femti. Mot å få tak i dette ber jeg om amnesti. Tanken med og få tak i navnet til produsenten er att da kan vi begynne og nøste opp hvem som har kjøpt inn utstyret, og da kan vi finne ut hvem som sitter og overvåker ved hjelp av utstyret. Og Grunnen til ønske om navn på de hundre er jo for att de burde konfronteres og forberedes til møte med blåskjortene. Og rapporten hos IKM som er en viktig bit for att John Glenn skal overbevise resten av nasjonen og verden om att dette er forbudt i følge menneske rettighetene. Og derfor må alle få tilbud om og få chippen fjernet. Problemet er att jeg blir truet, man prøver og provosere frem en 'hikkas' og vurderer om han skal si att jeg har hatt en. Det er blitt sagt att det og slette memory driven perioden 1600 til 1900 torsdag etter middag er ett alternativ. Uten amnesti blir det ikke besøk på IKM eller spørsmål om noen produsent. Eller kanskje navn på de hundre. Sikkerheten er jo mye mindre hos produsenten av radioen kontra de som selger implantatet (dvs. glasssylinderen). Pga. disse omstendighetene er det viktig att du legger dette frem for rådet når det er samlet pga. internasjonale omstendigheter. Det er en som prøver og forhindre att dette kommer frem for daglig leder og resten av rådet. Øyvind Jensen Hva med litt mer forklaring om hva du vil frem til? Dette er forresten ikke kontoret til daglig leder i Tattoo World Trondheim... Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja, men kanskje dette var eneste måte å få siktede til å lese dette. Ellers så må TS utdype bedre om hva han egentlig vil. Er ikke det i mot retningnslinjene på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå