Karina Hulesangerhule Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Hei. visste ikke hvor jeg skulle poste denne, så flytt om det er feil Jeg bare lurer på hvorfor TV3 sender reklamer i dag? På medietilsynet står det jo "Det er ikke tillatt å sende reklameinnslag på langfredag, 1. påskedag, 1. pinsedag og 1. juledag. Sponseplakater er det derimot tillatt å sende." http://www.medietilsynet.no/no/Oppslag/Ofte-stilte-sporsmal/Reklamesponsing/Hvilke-helligdager-kan-det-ikke-sendes-reklame/ Har TV3 egen avtale eller noe? Endret 25. desember 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Tv3 er ikke norsk så de trenger ikke å forholde seg til reglene vi har her. 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 TV 3 sender tv singnalene sine fra London, og da slipper de og følge samme regler som de som sender fra Norge etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Åja, takk. Det er noe jeg har sittet og lurt på i hele dag, hehe Endret 25. desember 2011 av Karina Hulesangerhule 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Tv3 er ikke norsk så de trenger ikke å forholde seg til reglene vi har her. Tv 3 har virksomhet i Norge også de produserere da Norske tv serier, så det er vell 50% Norsk. Men de blir eid av Svenske Viasat. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Siden de sender fra London kan de også sende reklame rettet mot barn, noe de gjorde mye før når de hadde barnetv osv.. Endret 25. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har sett reklame for Habbo.no på tv3 nå i jula, en nettside rettet mot barn. Som håver inn millijoner av kroner fra barn. De som jobber i habbo.no burde skamme seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå