mars001 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Har søkt etter guider på det og funnet, men alle krever at jeg bruker Soul Trap, men siden jeg ikke har brukt magi i det heletatt kan jeg ikke bruke det, hvordan skal jeg da bli kvitt det? Har lett etter Soul Trap scroll, men finner det ingentsted Ganske irriterende når hele byen flyr etter meg Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Slet litt med å forstå spørsmålet ditt ut i fra den topic`n, men kalkulerte med at du har blitt bitt av Vampyr og blir ikke kvitt dette? Soul trap er ikke kuren. Det du trenger er "Shrine of Dibella" Den kurerer Vampyrism Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Takk, men gikk litt for lenge, ettr 3 dager eller noe funker ikke det, gikk tilbake til en tidligere save, orka ikke tulle mer med det Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 er en quest for å bli kvitt vampyrismen men du hadde trengt en filled black soul gem Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Det som var problemet hadde alt jeg trengte, men ikke nok skills til å bruke soul trap, stuck Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 hvis du ble nettopp bitt kan du også drikke cure of disease. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det som var problemet hadde alt jeg trengte, men ikke nok skills til å bruke soul trap, stuck Egentlig ikke, det finnes plenty med våpen som er enchantet med soul trap. Når man treffer en fiende med det våpenet så får fienden den soul trap spellen på seg automatisk i ett visst antall sekunder. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er ett quest så gjør at du kan bli kvitt vampyrstatusen. Men hvorfor? Trives veldig godt som vampyr. Slet lenge med å finne noen vampyrer å sloss mot som kunne smitte meg. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er ett quest så gjør at du kan bli kvitt vampyrstatusen. Men hvorfor? Trives veldig godt som vampyr. Slet lenge med å finne noen vampyrer å sloss mot som kunne smitte meg. hva er fordelene med og vampyr? er selv varulv Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bedre sneak, får ett par nyttige powers. Ressurect dead, charm så folk ikke sloss mot deg. Er en del andre ting også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå