Tassen2k Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Heisann har Acer aspire med NVIDIA GeForce 9300m GS 512MB Når jeg tar i HDMI kabelen kommer det bilde på tv, men ikke lyd ! dette har ikke vært et problem sist jeg gjorde det, som vil si kanskje et halvt år siden. Under lyd instillinger ser det slik ut https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_12_2011/post-120330-0-78677700-1324831976_thumb.jpg Versjonen av driveren er 1.0.0.59 Håper noen kan hjelpe meg, MVH M Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Eneste jeg kan tenke på er å avinstallere skjermkortdriver og innstallere på nytt. Hvis du har installert drivere til lydkortet (Kanskje en gang noe annet var i veien og du installerte nye drivere til alt for sikkerhetsskyld?) så avinstaller denne også. De fleste jeg ser med denne typen problem har installert driver for det integrerte lydkortet. Ofte trenger du ikke laste ned ny driver engang siden windows finner en automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå