Gå til innhold

Tenker på å oppgradere skjermkort kan strekke meg til 2k

worthy

Anbefalte innlegg

Heisann

Lengesiden jeg har tatt en oppgradering av min kjære pc, så jeg har kjøpt inn i5 2500k osv, men sitter da enda med mitt 5770, er det noen som har noen formening om at det lønner seg å vente litt eller bare kjøre på med en oppgradering allerede?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp nå, ser ikke ut til at prisene vil synke særlig nærmeste tiden

GTX 560 Ti eller HD 6950 1GB

Takker så meget for svar, ser at komplett har noen demo-kort av 6950, er det verdt å spunke ut 300kr ekstra for 2gig kort?

Hvis du har planer om å kjøre Crossfire i fremtiden eller om du ønsker å spille på ekstreme oppløsninger vil det ha noe for seg.

Lenke til kommentar

Da oppsto det et nytt problem som er utrolig irriterende, jeg har da BenQ XL2420T og kunne kjøre 120hz i 1920x1080, men nå som jeg skaffet 6950 så nekter den meg rett og slett å bruke 120hz i oppløsningen, den tvinger meg ned til 1024 for å få dette til. Utrolig irriterende og google gir meg ingen vettuge svar.

EDIT:

Jeg løste problemet, måtte bare skli en switch vedsiden av crossfire bridgen, så dual-dvi ble skrudd på.

Så da kjører vi 120hz igjen!

Endret av worthy
Lenke til kommentar

Takker så meget for svar, ser at komplett har noen demo-kort av 6950, er det verdt å spunke ut 300kr ekstra for 2gig kort?

Hvis du har planer om å kjøre Crossfire i fremtiden eller om du ønsker å spille på ekstreme oppløsninger vil det ha noe for seg.

Sitter 2x 5770 1Gb kort i min PC nå, tror du det vil være en såppas oppgradering å gjøre det samme for min del? Syntes lite om måten driverne til AMD er, sliter ofte med det. Nvidia på ny året?

Lenke til kommentar

Sitter 2x 5770 1Gb kort i min PC nå, tror du det vil være en såppas oppgradering å gjøre det samme for min del? Syntes lite om måten driverne til AMD er, sliter ofte med det. Nvidia på ny året?

du kan fint gjøre en større oppgradering med en gang. Vent på HD 7950, så får du mer enn litt bedre fps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...