jengjo Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Trenger nytt headset, og er litt noob så hvis noen audiofile hadde giddet å komme med et par forslag hadde jeg satt pris på det:) Budsjett: ikke mye mer enn 1000 Størelse: helst ikke så ekstremt store, gjerne bare slike som ligger på øret Bruksområde: Musikk fra iPod/iPhone Tilleggsinfo: Diverse musikk, alt fra between the buried and me, protest the hero til coldplay til skrillex til casiokids. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Vet ikke om jeg har så mange forslag, men det er uansett viktig å vite om de i hovedsak skal brukes inne i et stille rom, om de skal bæres mye rundt, skal de brukes på buss e.l. steder med en del bakgrunnsstøy. Selv er jeg veldig fornøyd med mine (store) AKG K242 når jeg sitter inne, men det er totalt uaktuelt å ta med de på bussen mtp lydisolering. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg kan anbefale JVC Ha-NC250, kjempefornøyd med mine! btw, de har noice cancelling også... Endret 29. desember 2011 av Itek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå